تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای اسلامی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها نقش سازنده ای دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراهای اسلامی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها نقش سازنده ای دارند قصرشیرین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قصرشیرین گفت: شوراها بعنوان یک مجلس محلی نقش مهم و سازنده ای در عمران و آبادانی شهرها و روستاهای خود دارند.


ˈفریبرز زنگنهˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شورا، این بازوی توانمند شهرداری افزود: شورا در واقع یک نهاد غیردولتی و یک تشکل مردمی است که نقش نظارتی بر فعالیت های اجرایی و خدماتی شهرداری دارد.
وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین در مدت هفت ماه فعالیت خود با هماهنگی و همراهی پرسنل شهرداری موفق عمل کرده و تاثیر مثبت این یکدلی و وفاق اینک در پیشبرد برنامه های شهری و از سوی شهرداری نمایان است.
زنگنه با بیان اینکه مردم خود بهترین ناظر بر اعمال و عملکرد اعضای شورای اسلامی هستند، گفت: در دوره چهارم وفاق و همدلی بیشتری میان اعضا وجود دارد و اختلاف نظر کمتر است.
به گفته وی، اعضای شورای اسلامی قصرشیرین بیشترین همکاری را در سطح منطقه و استان کرمانشاه با نهاد شهرداری برای پیشبرد برنامه های عمران و آبادانی شهر داشته اند.
رییس شورای اسلامی شهر قصرشیرین افزود: نقش شوراهای اسلامی در اداره جامعه بر شهروندان پوشیده نیست بنابراین ورود اهل فضل و دانش و متخصص و کارآمد در نهاد شورا شهر برای شتاب بخشی به برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در جهت خدمت به مردم نشان از اهمیت و جایگاه این نهاد در جامعه دارد.
وی با اشاره به این آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید ˈو امرهم شوری بینهمˈ اظهار کرد: هر جا که مشورت وجود داشته باشد کمترین زیان و خسران در کارها پیش خواهد آمد و بهترین نتایج نیز در کمترین زمان ممکن حاصل می شود.
زنگنه با تقدیر از تلاش های فرماندار قصرشیرین، استاندار کرمانشاه و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد منبع درآمد برای شهرداری قصرشیرین گفت: با تزریق درآمدهای پارکینگ بازارچه پرویزخان به شهر، بزودی شاهد شهری زیبا بعنوان نگین غرب کشور و در خورشان نظام جمهوری اسلامی بعنوان دروازه و پیشانی نظام خواهیم بود که زبانزد گردشگران داخلی و خارجی باشد.
نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در تقویم کشور بعنوان روز شوراها نامگذاری شده است.ک/3
707/567/712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن