تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه رکود در معاملات خودرو/ثبات اقتصادی رونق بازارها را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با پانا: ادامه رکود در معاملات خودرو/ثبات اقتصادی رونق بازارها را به دنبال دارد خبرگزاری پانا : عضو اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه رکود در معاملات خودرو ادامه دارد ، گفت : تثبیت نرخ کالاها و ایجاد شرایط با ثبات اقتصادی از مهمترین عواملی است که می تواند در بازگشت رونق به تمامی بازارها موثرباشد و مناسب تر آن است که به گونه ای عمل شود که نتایج دست یافتنی هرچه زودتر برای فعالان اقتصادی مشخص شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 08:29



امیر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا تصریح کرد: کلید رونق بازارها تثبیت قیمت کالاها و تنظیم درست بازاراست تا بتواند ضمن ایجاد پیش بینی شرایطی شفاف در اقتصاد منجر به رونق بازارها شود.
وی تاکید کرد: هرگونه تغییررویکرد سیاسی یا اقتصادی می تواند درسمت دهی به اقتصاد موثرباشد و مردم بیش از چندین ماه است که به دلیل انتظارات شکل گرفته برای کاهش قیمت ها به طورجدی در سرمایه گذاری اقدام نمی کنند و در این میان سهم بازارهایی مانند مسکن، زمین، سکه ، طلا و خودرو نسبت به سایربازارها کمتراست.
یوسفی خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت کارخانه و بازار همچنان باقی است و میزان تولید خودرو نیز در شرکت های خودروسازی افزایش نیافته است.
عضو اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: ادامه روند موجود به معنای رکود معاملات خودرو و عدم افزایش یا عدم کاهش قیمت خواهد بود.
یوسفی با بیان اینکه باید میان تولید، عرضه و مصرف تناسب منطقی وجودداشته باشدخاطرنشان کرد: آمار معاملات خودرو هیچ تغییری نداشته و به نظر نمی رسد این بازار از رکود موجود خارج شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن