تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تضمینیبرگ سبز در شهرستان لنگرود آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نصراللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
خرید تضمینی"برگ سبز" در شهرستان لنگرود آغاز شد
مدیرعامل اتحادیه چای‌کاران شمال کشور با بیان اینکه چند کارخانه خرید تضمینی چای را آغاز کرده‌اند گفت: باقی کارخانجات نیز در حال عقد قرارداد با سازمان چای هستند.


مصطفی نصراللهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خرید تضمینی چای از روز پنجم اردیبهشت ماه سال ‌جاری در شهرستان لنگرود آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه یکی، دو کارخانه خرید تضمینی را آغاز کرده‌اند افزود: باقی کارخانجات نیز در حال عقد قرارداد در این زمینه با سازمان چای هستند.
 
نصراللهی با اشاره به اینکه بانک عامل این کار بانک سپه است اضافه کرد: امسال مجلس 160 میلیارد تومان اعتبار برای چای در نظرگرفته  که 100میلیارد تومان از این مبلغ برای خرید تضمینی و 60میلیارد تومان از آن برای امور به‌زراعی باغات تخصیص یافته است.
 
وی ادامه داد: سازمان چای پول کشاورزان را از این طریق پرداخت می‌کند و 33 درصد از قیمت خرید تضمینی (که جزء مطالبات دولت است) را از کارخانجات دریافت کرده و به دولت تحویل می‌دهد.
 
مدیرعامل اتحادیه چای‌کاران شمال کشور با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات کشاورزان در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است گفت: امیدواریم امسال شرایط به گونه‌ای باشد که کشاورزان انگیزه‌ بیشتری برای کارکردن داشته باشند.
 
به گفته نصراللهی نرخ خرید تضمینی هر کیلو برگ سبز درجه یک و درجه دو به ترتیب هزار و 800 و هزار تومان است.
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن