تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه باب کتابخانه مشارکتي در استان آغاز به فعاليت کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۲ب.ظ)
سه باب کتابخانه مشارکتي در استان آغاز به فعاليت کرده اند يزدان بهرامي نيا کارشناس مشارکت ها و شهرداري هاي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان کرمانشاه در خبري گفت: سه باب کتابخانه مشارکتي جديد در استان آغاز به فعاليت کرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ بهرامي نيا ضمن اعلام اين خبربه اهداف راه اندازي کتابخانه هاي مشارکتي پرداخت و گفت: يکي از اهداف ما از راه اندازي کتابخانه هاي مشارکتي استفاده از ظرفيت ها و توانايي هاي سازمانها، ارگانها و بخش هاي خصوصي جامعه در توسعه مطالعه و کتابخواني است.
وي آغاز به فعاليت کتابخانه هاي مشارکتي نيروگاه برق بيستون، زندان مرکزي کرمانشاه و شهيد فرجي گروه 404 مخابرات ارتش کرمانشاه را متذکر و تصريح کرد: اين سه کتابخانه با احراز شاخص هاي لازم و طي مراحل قانوني به عنوان کتابخانه هاي مشارکتي آغاز به فعاليت کرده و هم اکنون در حال ارسال منابع به اين کتابخانه ها هستيم.
کارشناس امور مشارکت ها و شهرداري هاي اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان، افزايش تعداد کتابخانه هاي مشارکتي از 15 باب به 18 باب را متذکر و تصريح کرد: اين کتابخانه در پي عقد تفاهم نامه هاي کشوري في ما بين نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور با سازمان زندان ها، وزارت نيرو و ارتش جمهوري اسلامي ايران و همچنين با پيگيري و اجراي استاني اين تفاهم نامه ها راه اندازي شده اند.
بهرامي نيا با اشاره به سازوکار کتابخانه هاي مشارکتي بيان کرد: چنانچه سازمان، ارگان و يا بخش خصوصي فضاي قابل قبول و نيروي انساني براي تاسيس کتابخانه مشارکتي را فراهم کند ما نيز متقابلا به صورت مرتب منابع، نرم افزارهاي مديريت کتابخانه و آموزش نيروي انساني را به آنها ارائه خواهيم داد.
وي فعاليت کتابخانه هاي مشارکتي را موجب ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني دانست و افزود: در قالب اين کتابخانه ها ما مي توانيم تمام پتانسيل هاي لازم را به کار گيريم و با کمک خود مردم و مسئولين فرهنگ مطالعه و به صورت گسترده تر فرهنگ عمومي را در جامعه تقويت کنيم.
بهرامي نيا در انتهاي صحبت هاي خود فراواني در کتاب و کتابخانه را نوعي تبليغات و ترغيب مردم به مطالعه خواند و اضافه کرد: با فعاليت کتابخانه هاي مشارکتي مردم به سهولت بيشتري مي توانند به کتاب و کتابخانه دسترسي داشته باشند و اين عامل خود موجب گرايش مردم به مطالعه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن