تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر نواز شریف به ایران بیانگر عزم اسلام آباد برای تحکیم روابط با تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسانه های پاکستان: سفر نواز شریف به ایران بیانگر عزم اسلام آباد برای تحکیم روابط با تهران است اسلام آباد-ایرنا-شماری از روزنامه های پاکستان روز دوشنبه نوشتند:سفر آتیˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر به ایران بیانگر عزم اسلام آباد برای تحکیم روابط با دولت تهران است و پاکستان در سیاست های خارجی خود در قبال جمهوری اسلامی تغییری نخواهد داد.


روزنامه اردو زبان ˈاکسپرسˈ چاپ اسلام آباد امروز گزارش داد: هدف اصلی بازدید نواز شریف از ایران و دیدار با مقام های ارشد این کشور نشانگر آن است که پاکستان هرگز در سیاست تقویت و گسترش همکاری های خود با ایران تجدید نظر نکرده و هیچ تغییری در این خصوص انجام نمی دهد.
این منبع می نویسد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در گذشته در بسیاری از امور در شرایط سخت و دشوار حامی یکدیگر بودند و اسلام آباد در آینده نیز به این تلاش ها و گسترش همگرایی با تهران در زمینه های مختلف ادامه می دهد.
روزنامه اکسپرس به نقل از منابع دولت پاکستان و مسوولان برنامه ریزی سفر نواز شریف به تهران (بدون اشاره به نام آنان) نوشت: نخست وزیر پاکستان به مقام های ایران اطمینان می دهد که روابط پاکستان و عربستان هرگز مغایر با روابط دوستانه تهران و اسلام آباد نخواهد بود.
در این گزارش همچنین به نقل از مقام های وزارت امور خارجه پاکستان تصریح شده است؛ اسلام آباد خواهان روابط متعادل و مناسب با تهران و ریاض است به همین دلیل نواز شریف با سفر به ایران این موضوع را بصورت روشن عنوان خواهد کرد که پاکستان بدنبال ارتقای سطح روابط با ایران نیز می باشد.
روزنامه ˈاکسپرس تریبیونˈ نیز در گزارشی نوشت: نواز شریف تلاش دارد تا به منظور گسترش هرچه بیشتر روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان میانجی گری کند .
این روزنامه انگلیسی اضافه کرد: سفر نواز شریف به ایران تجلی روشنی از سیاست های مثبت در قبال جمهوری اسلامی ایران بمنظور تحکیم روابط و گسترش همکاری ها در تمام زمینه ها است .
پایگاه خبری روزنامه اردو زبان ˈجنگˈ پاکستان امروز با اشاره به سفر ˈسرتاج عزیزˈ مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی و ˈاعزاز احمد چودریˈ قائم مقام وزارت امور خارجه این کشور به تهران نوشت: با توجه به وضعیت منطقه و معادلات جهانی سفر نواز شریف به تهران بسیار حائز اهمیت می باشد.
درعین حال سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان پنجشنبه گذشته گفت که سفر نواز شریف به تهران برای دولت اسلام آباد بسیار مهم بوده و این بازدید گامی به سوی تحکیم روابط و گسترش همکاری های دوجانبه میان تهران و اسلام آباد در زمینه های مختلف است.
خانم ˈتسنیم اسلمˈ افزود : سفر رسمی نخست وزیر پاکستان به تهران و دیدار با مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران حتما تا قبل از روز 25 اردیبهشت (15 می) انجام می شود.
آساق**ا.ر** 1095**5981
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن