تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از کار و سرمایه محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار خمین: تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از کار و سرمایه محقق می شود خمین – ایرنا – فرماندار خمین گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق می شود.


سید ˈمهدی ساداتی ˈروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هفته کار و کارگر، اظهارکرد: در شرایط فعلی که اقتصاد مقاومتی دغدغه اصلی رهبر انقلاب و نظام هست اگر از نیروی کار ایرانی که کارگران کشور در صف اول آن قرار دارند استفاده بهینه شود اقتصاد مقاومتی که ضروری ترین نیاز کشور است محقق می شود.
وی بیان کرد: صاحبان سرمایه و نیروی کار که تولیدگران جامعه هستند، با بهره وری واستفاده بهینه از امکانات تولید را افزایش دهند.
فرماندار خمین گفت: آن کسی که برای افزایش تولید سرمایه گذاری می کند هم با استفاده از آن سرمایه و کاهش هزینه های تولید بهره وری سرمایه و کار را افزایش دهد.
عضو هیات رییسه شورای عالی استانها افزود: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل تحریم ها از سوی دشمنان اقتصاد کشور با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین باید بخش تولید را در عمل حمایت کرد زیرا که اساس کار اقتصاد مقاومتی، رونق بخش تولید است.
ساداتی اظهارداشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید زمینه قوی تر شدن ایران اسلامی در برابر قدرت های جهانی را فراهم کرد.
وی افزود: برای پیشرفت اقتصادی باید فرهنگ صحیح مصرف و به خصوص استفاده از کالاهای تولید داخلی در جامعه فرهنگ سازی شود.
فرماندار خمین تصریح کرد: با نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف و حمایت از محصولات تولید داخل می توان به پیشرفت اقتصاد مقاومتی کمک و راه های اجرا شدن این مهم را هموار کرد.ک/3
7276/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن