تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد هرمزگان با توسعه مشاغل خرد خانواده ها را توانمند می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته امداد هرمزگان با توسعه مشاغل خرد خانواده ها را توانمند می کند قشم – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: رویکرد سال 93این کمیته توانمند کردن خانواده های تحت حمایت آن از طریق توسعه مشاغل خرد و افزایش سطح مهارت آنهاست.


مرتضی موصلی روز یکشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم در گفت وگو با ایرنا افزود: این کمیته در سال جاری تلاش خواهد کرد با توسعه مشاغل خرد متناسب با شرایط فیزیکی افراد خانواده های تحت حمایت، بخصوص در مناطقی مانند جزیره قشم، آنها را توانمند کند.
وی درباره افزایش سطح مهارت این افراد هم در قشم گفت: امسال در کنار توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی در قالب انعقاد تفاهم نامه با فرمانداری و منطقه آزاد قشم، نسبت به افزایش سطح مهارت افراد خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قشم اقدام خواهد شد.
به گفته وی مساعدت در زمینه تامین مسکن این خانواده ها با بهره گیری از ظرفیت خیرین و توسعه مراکز و شبکه های نیکوکاری از دیگر برنامه های در دست اقدام این کمیته در سال جاری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در بخش دیگری از این گفت و گو از اختصاص 380میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی برای اشتغال به این کمیته در سال جاری خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این اعتبار که در مقایسه با سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است، متناسب با جمعیت شهرستان قشم به این شهرستان اختصاص می یابد.
موصلی با ستایش از همکاری و حمایت خیرین شهرستان قشم از برنامه های این کمیته بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت این خیرین و همچنین منطقه آزاد قشم تاکید کرد و گفت: متناسب با این ظرفیت ها، امسال اعتبارات کمیته امداد این شهرستان افزون بر 15درصد افزایش یافته است.
وی همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و آموزشی کارکنان کمیته امداد استان هرمزگان همزمان با میلاد حضرت علی(ع) به مدت چهار روز در قشم با هدف افزایش نشاط اجتماعی در بین این کارکنان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به خانواده های تحت حمایت، خبر داد.
دراین ایین با تقدیر از علی واحدی و موسی صیادی رییس و سرپرست قبلی کمیته امداد شهرستان قشم، غلامرضا غلامی به عنوان رییس جدید این کمیته امداد قشم معرفی شد.ک/3
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن