تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805052450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن خودکفايي 120هزار خانواده از مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۲۱:۳۰ب.ظ)
سرپرست کميته امداد امام خميني(ره)در ديدار با آيت الله سعيدي: جشن خودکفايي 120هزار خانواده از مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) برگزار مي شود سرپرست کميته ي امداد امام خميني(ره) با تأکيد بر نقش اشتغال در استقلال مالي مدد جويان افزود: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، امسال طي مراسمي،‌ جشن خودکفايي 120هزار خانواده از مددجويان کميته ي امداد امام خميني(ره) و قطع ارتباط اقتصادي آنها با کميته ي امداد برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين انواري،‌ در ديدار با آيت‌الله سعيدي، توليت آستان مقدس قم که درحرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت:‌ در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، کميته امداد امام خميني(ره) مديران ارشد را در استان‌ها فراخوان کرده در نشستي با وزرا و مديران کشور، ابعاد مختلف در راستاي تحقق اين شعار را مورد بررسي قرار داد.
وي مسائل فرهنگي را مورد توجه سياست‌گذاري هاي کميته ي امداد معرفي کرد و گفت: آنچه به عنوان راهکارهاي عملي در راستاي تحقق منويات رهبري تدوين شد، توجه به مسائل فکري و فرهنگي مددجويان بود که در اين راستا در حوزه دانش‌آموزي، دانشجويي، زنان، دختران و... مباحث مورد بررسي قرار گرفت.
سرپرست کميته ي امداد امام خميني(ره) به تأکيد مقام معظم رهبري در عرصه اقتصاد اشاره کرد و گفت:‌ مسأله ي ديگري که در سال جديد بيشتر مورد توجه قرار گرفت، مسأله ي اقتصاد بود که ارائه ي الگوي مصرف، کار و تلاش و... همچون سال‌هاي گذشته در کميته ي امداد در حال انجام است که در سال جديد اي روند با سرعت بيشتري در دستور کار قرار گرفت.
وي با بيان اين که هرچه کميته ي امداد امام خميني(ره) تسلسل اقتصادي مددجويان را برطرف سازد،‌ کار در عرصه‌هاي ديگر نيز آسوده‌تر مي‌شود، خاطرنشان ساخت:‌ بر اساس مطالعات چند ساله، تصميم گرفته شد مراکز نيکوکاري با محوريت مساجد در محله‌ها قرار داده شود.
انواري افزود:‌ در اين راستا نشست‌هايي با علما و بزرگان و ائمه جماعات مساجد برگزار شد و اين حرکت مورد بررسي قرار گرفت.
وي با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري مبني بر مردمي بودن کمک‌ به مددجويان گفت: در حال حاضر دفاتري در مساجد تشکيل شده است که اميد است در آينده‌اي نزديک نمونه ي اين دفاتر در سراسر کشور گسترش يابد.
سرپرست کميته ي امداد امام خميني(ره) با اشاره به پيشتازي کميته ي امداد در عرصه مديريت جهادي گفت: کميته امداد از همان ابتداي تشکيل، بر اساس روحيه ي جهادي آغاز به کار کرد ولي در سال جاري با توجه به هدايت مقام معظم رهبري، با جديريت بيشتري در اين عرصه ورود خواهيم يافت.
وي در ادامه گزارشي از خدمات کميته ي امداد امام خميني(ره) به مددجويان ارائه داد و گفت: در سال گذشته بيش از 160 هزار فرصت شغلي از سوي کميته امداد امام خميني(ره) براي مددجويان ايجاد شد.
انواري با تأکيد بر نقش اشتغال در استقلال مالي مددجويان افزود: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، امسال طي مراسمي،‌ جشن خودکفايي 120هزار خانواده از مددجويان کميته ي امداد امام خميني(ره) و قطع ارتباط اقتصادي آنها با کميته ي امداد برگزار مي شود.
سرپرست کميته ي امداد امام خميني(ره) خاطرنشان کرد: البته تنها ارتباط اقتصادي ميان کميته امداد و مددجويان نيست، بلکه در حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي نيز ارتباط زيادي با مددجويان وجود دارد.
وي به ديگر خدمات کميته ي امداد امام خميني(ره) اشاره کرد گفت: کاري ديگري که به همت ائمه ي جمعه سراسر کشور انجام شد، ‌مسأله ي احياي زکات بود که در اين نهضت از کمک روحانيون بهره‌مند بوديم.
انواري با باين اين که روحانييت هم در عرصه ي تبيين احکام به‌روز زکات و هم تبيين و تبليغ آن، نقش بسزايي داشتند؛ تا جايي که در اين عرصه بيش از 1000 روحاني مشغول فعاليت هستند؛ گفت: اين کار ضمن احياي فريضه ي الهي، موجب آباداني روستاها و جلوگيري از مهاجرت‌ها به شهر و بروز مشکلاتي در اين عرصه مي‌شود.
وي همچنين به سياست کميته ي امداد امام خميني(ره) در تقويت تعامل خود با دولت اشاره کرد و گفت: کميته ي امداد به دنبال تعاملات مثبت و سازنده‌اي با دولت است و در اين عرصه حسب وظيفه دينيع خو را مقيد مي‌داند که در حد توان دولت را حمايت کرده و بستري براي تحقق اهداف دولت فراهم سازد.
سرپرست کميته ي امداد امام خميني(ره) در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 ميلون نفر با کميته ي امداد امام خميني(ره) مرتبط هستند که شامل ممدجويان، خيرين و... مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن