تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815252546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح شهروند متعالی درشمال تهران درحال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طرح شهروند متعالی درشمال تهران درحال اجراست
مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: طرح شهروند متعالی در شمال تهران درسالجاری درحال اجراست.
بی‌نظیر سیاوشی درگفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق تعامل صورت گرفته میان اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک و اداره آموزش و پرورش این منطقه دوره شهروند متعالی درتعدادی از مدارس درحال اجراست.

وی بیان کرد: طرح شهروند متعالی یک دوره آموزشی است که برای والدین ودانش‌آموزان در 15 مدرسه درمقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه درمنطقه یک درحال اجراست.

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک تصریح کرد: این دوره آموزشی شهروند متعالی با آموزش شناخت تفاوت فردی بین فرزندان و مادران، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان و افزایش عزت نفس در آنها، عوامل ایجاد عدم اعتماد به نفس و عوامل مؤثر درخودشناسی و راههای ایجاد نشاط درزندگی هم برای والدین و هم برای دانش‌آموزان درحال انجام است.

سیاوشی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح شهروندمتعالی ارتباط مؤثر بین والدین ودانش‌آموزان، راهکار‌های ارتباط مؤثر با والدین و کمک به بلوغ فکری دانش‌آموزان است.

*مجتمع گلهای انقلاب میزبان طرح شهروند متعالی

سیاوشی درادامه گفت: کلاس آموزشی شهروندمتعالی با هماهنگی اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک امروز در مجتمعه آموزشی گلهای انقلاب برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی کمک به بلوغ فکری دانش‌آموزان بود.

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک اظهار داشت: دراین کلاس آموزشی که بیش از 50نفر ازدانش‌آموزان حضور داشتند مسائلی درارتباط با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری عوامل ایجاد عدم اعتماد به نفس و موارددیگر مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس آموزشی ویژه مقطع دبیرستان برگزار شد و دبیران مدرسه و شهردار مدرسه نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن