تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس انجمن انبوه سازان تهران: طرح مسکن اجتماعی رونقی به بازار مسکن نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رئیس انجمن انبوه سازان تهران: طرح مسکن اجتماعی رونقی به بازار مسکن نمی دهد

رئیس انجمن انبوه سازان تهران: طرح مسکن اجتماعی رونقی به بازار مسکن نمی دهد
رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران گفت: رکود در بازار تا نیمه نخست امسال دست‌ کم ادامه خواهد یافت و بعد از آن احتمال رونق در بازار مسکن خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز، ایرج رهبر در برنامه شب گذشته پایش، گفت: بخش مسکن به علت عدم تعادل بین عرضه و تقاضا دچار کمبود هستیم، اگر آمار بیست سال گذشته را بررسی کنیم می‌بینیم که هر پنج سال ما یک وضعیت رکودی در بخش مسکن به وجود آمده است، رکود در بازار مسکن از سال گذشته شروع شده است و به نظر من حداقل تا نیمه های سال جاری ادامه خواهد داشت.
رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با اشاره به اینکه بدون برنامه برای ساخت مسکن جدید رونق در بازار ایجاد نخواهد شد افزود: اگر توجهی به تولید مسکن داشته باشیم تا حدود زیادی می‌توانیم این روند را عوض بکنیم. طرح جدید دولت برای تأمین مسکن، طرح مسکن اجتماعی است. در طرح مسکن اجتماعی سالانه بیش از 150 هزار واحد ساخته می‌شود. فکر نمی‌کنم که طرح مسکن اجتماعی رونقی به بازار مسکن بدهد. رهبر در گفتگوی تلفنی با پایش در ادامه سخنان خود افزود: طرح مسکن اجتماعی معادله بخش مسکن را تغییر نخواهد داد. نیاز به طرح مسکن برای همه اقشار جامعه داریم.





1393/1/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن