تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیتهای هنری در زندانهای استان قزوین توسعه می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین ابراهیمی در گفتگو با مهر:
فعالیتهای هنری در زندانهای استان قزوین توسعه می یابد
قزوین- خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهگی و تربیتی زندان های استان قزوین گفت: با انعقاد تفاهم نامه همكاری بین اداره كل زندانها و حوزه هنری استان قزوين ضمن توسعه فعالیتهای هنری در زندانها زمینه بروز خلاقیت های هنرمندانه مددجویان فراهم می شود.



اداره كل زندانهاي قزوين با انعقاد تفاهم نامه ای مشترك باحوزه هنري استان،در زمینه تقويت فعاليتهاي فرهنگي زندانها همكاری می كنند.

محمد رضا ابراهيمي در این باره گفت: این تفاهم نامه كه به امضای حميد رضا فراست طلب مديركل زندانها و محمد كرم اللهي مديركل حوزه هنري استان رسیده است در جهت ایجاد ارتباط و تعامل میان ‌بخشی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و بهره ‌مندی متقابل از امکانات، استعدادها و توانمندی‌های طرفین در راستای اعتلای حوزه فرهنگي و تربيتي مددجويان تدوین شد.

وي افزود: تعامل و همكاری مشترك در زمينه هاي هنري بويژه هنر اسلامي مورد تفاهم قرار گر فته و توسعه آموزش های هنری بين مددجويان، بهره گیری از استادان مجرب و متخصص در حوزه هنرهاي اسلامي، استفاده از فضاهای آموزشی، كارگاهی و نمایشگاهی با هدف جامعه پذيري مددجويان بااشاعه و گسترش هنرهاي ديني ازجمله محورهاي همكاري دو دستگاه است.

سرپرست اداره فرهنگي و تربيتي زندانهاي استان بادآورشد: این تفاهم نامه به منظور فراهم كردن زمینه رشد استعدادها و خلاقیت های هنری و ادبی مددجويان در 11 ماده تنظیم شده است.

ابراهيمي ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ ﻟﺰوم ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ هاي ﻓﺮهنگي در زندانها تصريح كرد: بدنبال تفاهم و تعامل با مجموعه هاي فرهنگي هستيم تا بتوان با همدلی واستفاده از ظرفيتهاي موجود براي نهادينه سازي ارزش ها و هنجارهاي انساني و اسلامي در بين مددجويان گام هاي ارزنده اي برداشت.

وي بیان کرد: نمايشگاه آثار هنرمندان استان در زندان، اجراي نمايش هاي ميداني و خياباني هنرمندان در زندانها، اكران جشنواره فيلم عمار و رويش، برگزاري كارگاههاي ادبي از جمله حافظ خواني براي مددجويان علاقمند، مشاركت در برگزاري جشنواره هاي هنري زندانها، مشاركت دربرگزاري دوره هاي آموزش خوشنويسي،تئاترو نقاشي و توزيع كتب انتشارات سوره مهر در كتابخانه هاي زندان هاي استان ازجمله مفاد همكاري دو نهاد است.

ابراهيمي از حسن همكاري و توجه مسؤلان حوزه هنري استان به مسائل فرهنگي زندانها تقدير و ابراز اميدواري كرد با همكاري اين نهاد فرهنگي بتوان حركت مؤثري براي تغيير فرهنگ زندانيان انجام داد.

   


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن