تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش سهم شرکت هاي چند مليتي در تجارت موز جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
فائو اعلام کرد: کاهش سهم شرکت هاي چند مليتي در تجارت موز جهان سازمان خوار و بار کشاورزي جهاني اعلام کرد با وجود اهميت ادامه فعاليت شرکت هاي چند مليتي در تجارت جهاني موز، اين شرکت ها دخالت خود را در توليد موز در جهان به طور چشمگيري کاهش داده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج به نقل از سازمان خوار و بار و کشاورزي جهاني، سهم شرکت هاي چند مليتي در توليد موز جهان از سه دهه پيش تا کنون روند نزولي پيدا کرده است.
اين گزارش مي افزايد کاهش دخالت شرکت هاي بزرگ در حوزه توليد موز فضا را براي ورود شرکت هاي کوچک به حوزه توليد موز باز کرده است.
در واقع دخالت کمتر شرکت هاي عظيم، فرصت هاي بيشتري را براي شرکت هاي کوچک به وجود آورده اند، اما رقابت در بازارهاي جهاني تنگ تر شده است.
بررسي فائو در مورد بزرگترين شرکت هاي تجارت موز در جهان (چيکيتا، دل و دل مونت) نشان مي دهد که سهم اين سه شرکت در سال 1980 65.3 درصد از کل صادرات موز جهان بود. در حالي که در سال 2013، اين شرکت ها سهم خود را به کمي بيش از يک سوم يعني، 36.6 درصد کاهش داده اند.
اکاترينا کريونوس، يک اقتصاددان در بخش تجارت و بازار جهاني معتقد است: رقابت در ميان کشورهاي توليد کننده موز شديد است و بسياري از شرکت ها براي حفظ توان رقابتي خود و استفاده از فرصت هاي جديد ايجاد شده تلاش مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن