تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل کارگران وکارفرمایان موجب دستیابی به اهداف اقتصادی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعامل کارگران وکارفرمایان موجب دستیابی به اهداف اقتصادی می شود همدان-ایرنا-مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: تعامل کارگران وکارفرمایان موجب دستیابی به اهداف اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ می شود.


به گزارش ایرنا ˈمسعود اقلامیˈ روز یکشنبه در گردهمایی کارگران جوان و پیشکسوت استان همدان افزود: کارگران و کارفرمایان دو رکن اصلی اقتصاد کشور در تولید و صادرات هستند که تعامل مثبت این دو گروه با یکدیگر موجب دستیابی به به اهداف اقتصادی می شود.
وی اظهار داشت:کارفرمایان با سرمایه و برنامه های لازم، زمینه را برای کار و درآمد زایی کارگران فراهم می کنند و کارگران نیز با تلاش خود در گسترش سرمایه کارفرما و پویایی چرخه تولید، نقش اساسی را ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه هفته کارگر زمان خوبی برای تجلیل از کارگران نمونه اخلاقی،علمی و کارآفرین است عنوان کرد:هفته کارگر در سالجاری با یادواره 595 کارگر شهید استان آغاز شد که این یادواره با هدف یادآوری بزرگ منشی و مسلک این شهدای از جان گذشته برگزار شد.
وی ادامه داد: کاهش وابستگی به کشورهای بیگانه، افزایش میزان اشتغال با افزایش میزان تولید،پیشگیری از واردات بی رویه برخی کالاها همگی در گرو تلاش کارگران در رفع نیازهای کشور است.
وی با بیان اینکه کارآفرینی از مهمترین نیازهای جامعه امروز است ادامه داد:استان همدان در سال های گذشته کارآفرینان خوبی را تربیت کرده که همواره در عرصه های ملی خوش درخشیده اند.
استان همدان دارای 238 هزار کارگر شاغل در بخش های مختلف صنعتی و خدماتی است.
چهارم تا یازدهم اردیبهشت ماه سالجاری در کشور هفته ملی کارگر نامگذاری شده است.
7530/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن