تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب سرمایه گذار برای توسعه خرمشهر ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جذب سرمایه گذار برای توسعه خرمشهر ضروری است خرمشهر- ایرنا- فرماندار خرمشهر به وجود ظرفیت های فراوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه گذار برای توسعه خرمشهر ضروری است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ˈ عبدالله حسینی ˈ در نشست شورای اداری خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: متاسفانه به رغم وجود ظرفیت های فراوان، جذب سرمایه گذار در خرمشهر ضعیف است.
وی به وجود بیش از 122 واحد صنعتی در شهرک صنعتی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات فراوان بویژه سیستم های بانکی فقط 22 واحد صنعتی در این شهرک فعال هستند.
فرماندار خرمشهر افزود: یک سرمایه گذار برای ایجاد 100 فرصت شغلی باید حداقل بین 50 تا 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری کند تا اشتغال ایجاد شود.
وی با اشاره به طرح پرورش ماهی شهید احمدیان گفت: جلسات متعددی با مجموعه توسعه کشاورزی استان برای راه اندازی گام دوم پرورش ماهی شهید احمدیان و جذب بیش از 80 درصد نیروی بومی برگزار شد.
حسینی افزود: متاسفانه نیروهای جذب شده به جای ایجاد اشتغال، امتیاز و تسهیلات با بهره کم خود را واگذار کردند لذا در این خصوص نتیجه ای حاصل نشد.
وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال و جذب نیروی بومی حق مردم است ولی باید همه جوانب را در نظر گرفت.
فرماندار خرمشهر افزود: کشور عراق با بیش از 30 میلیون نفر جمعیت در همسایگی ایران قرار دارد که بازار خوبی برای محصولات شیلاتی ایران می باشد.
وی به صنعت گردشگری مینوشهر اشاره کرد و گفت: مینوشهر با داشتن رودخانه و چشم اندازهای فراوان از جمله نخیلات می تواند در ایجاد اشتغال و جذب گردشگر موثر باشد.
حسینی با انتقاد از مسدود شدن انهار طبیعی مینوشهر اضافه کرد: نخیلات از طریق انهار طبیعی آبیاری می شوند که مسدود شدن آنها معضلات و مشکلات زیست محیطی برای اهالی منطقه ایجاد کرده است.
وی در خصوص ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم خرمشهر گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نیازمند امکانات فرهنگی است.
حسینی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در بین مردم نهادینه شود.
وی بر لزوم زیباسازی، نظافت و بهداشت اماکن عمومی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: برقراری امنیت و نظم اجتماعی با مشارکت جامعه محقق می شود.
فرماندار خرمشهر مشارکت مردمی را برای تامین امنیت جامعه ضروری خواند و افزود: تلاش بر این است که با تشکیل تعاونی های مردمی، امنیت جامعه بیشتر شود.ک/2
7100/7279
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن