تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت با پشتوانه فکری و اعتقادی مدیران را تغییر می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس دولت با پشتوانه فکری و اعتقادی مدیران را تغییر می دهد سنندج - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولات در عرصه مدیریتی را امری ذاتی و طبیعی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال تغییرات بدون پشتوانه فکری و اعتقادی نیست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار مرادی شامگاه شنبه در مراسم معارفه فرماندار دیواندره، انتخاب دکتر روحانی با رای بالای مردم را رای به تغییر دانست و افزود: مردم برای ایجاد تغییر در کشور به این دولت رای دادند و امیدواریم از اردیبهشت فصل تغییرات در استان کردستان آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه تغییر اولین فرماندار در استان کردستان را بعد از 9 ماه از آغاز بکار دولت شاهد هستیم، اظهار امیدواری کرد دولت شاخ و برگ خود را جمع و شروع به حرکت کند.
مرادی انتخاب فرماندار دیواندره را مورد حمایت هر دو نماینده حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با این انتخاب نشان داد که از نیروهای بومی، متخصص، متعهد و دلسوز استفاده می کند که امیدواریم بیشتر از این نیروها استفاده شود.
وی انتخاب فرماندار دیواندره را انتخابی اصلح از میان نیروهای بومی استان دانست و افزود: وی از خانواده ای متدین و شناخته شده و مدیری مدبر و اجرایی و مورد تایید نمایندگان و مردم دیواندره است.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود انتظار از مدیران بومی را بسیار زیاد دانست و گفت: مدیران بومی در کردستان باید از تمام ظرفیت های خود در جهت توسعه و آبادانی استان استفاده نمایند.
مرادی با اشاره به اینکه مردم شهرستان دیواندره مشکلات فراوانی دارند که آنان را به نمایندگان حوزه انتخابیه خود ارایه می کنند، افزود: انتظار داریم مدیران خوب و پاکدست به منظور پیگیری مشکلات مردم تقویت شوند و مدیرانی نیز که دارای مشکلاتی هستند به سرعت نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.
وی ساماندهی نواحی منفصل شهری در دیواندره را مورد تاکید قرار داد و از فرماندار دیواندره خواست در این ارتباط تلاش کند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، همچنین اتمام سد سیازاخ، انتقال آب سد جهت مصرف شرب و کشاورزی، اتمام تصفیه خانه آب و فاضلاب و مسکن مهر را اولویت های اصلی دیواندره دانست.
وی با اشاره به پروژه نیمه تمام در شهرستان دیواندره اظهار امیدواری کرد در سال جاری این پروژه ها به اتمام برسد.
مرادی همچنین از زحمات سعدی نقشبندی فرماندار سابق دیواندره نیز قدردانی کرد و از وی به عنوان مدیری اخلاق مدار نام برد و گفت: فرماندار جدید نیز از نیروهای بومی، سرشناس و خوشنام شهرستان دیواندره است.
وی دغدغه مردم دیواندره را انتخاب نیروی بومی برای فرمانداری دانست و گفت: فرماندار جدید دیواندره از خانواده ای سرشناس با سوابق کاری و طرز فکر و روحیه خدمتگزاری است.
در این جلسه از زحمات سه ساله سعدی نقشبندی قدردانی و بهرام فاتحی به عنوان فرماندار جدید دیواندره معرفی شد.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن