تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تله احمدی نژاد در هفته نامه ی صدا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تله احمدی نژاد در هفته نامه ی صدا تهران - ایرنا - تله احمدی نژاد، تنها راه عبور از بحران اقتصادی کنونی احیای طبقه متوسط عنوان نخستین سرمقاله اولین شماره هفته نامه صدا است که امروز (شنبه) بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت .


به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا ، در بخشی از این سرمقاله به قلم محمد قوچانی آمده است ، محمود احمدی نژاد نماد و مظهر جبران هایی است که در حاشیه برنامه های توسعه ظهور و بروز می کنند. توسعه فرایندی است که در جریان آن لایه های بالادستی و پایین دستی جامعه یعنی دو قشر مرفه و فقیر لاغر می شوند و طبقه متوسط مدرن رشد می کند. این فرایند البته دریک جراحی سخت و دردناک رخ می دهد تا جایی که گاه به نظر می رسد توسعه در برابر عدالت اجتماعی قرار می گیرد اما در واقع توسعه و رشد همزمان و حداقل متوازن سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، به پایداری برابری فرصت های اجتماعی می انجامد اما در کوتاه مدت ممکن است این جراحی سخت دردها و عوارضی داشته باشد مانند هردرمانی که دردی هم به همراه دارد...
در بخشی دیگر می خوانیم احمدی نژاد در 24 خرداد 92 یک نماینده داشت که حذف شد، انتقام او در برابر حذف اسفندیار رحیم مشایی تله گذاری برای دولت آینده در کنار عدم جانبداری از اصولگرایان در آن انتخابات بود او از هیچ اصولگرایی حتی سعید جلیلی حمایت نکرد چون می دانست با به قدرت رسیدن یک اصول گرای خالص تر از احمدی نژاد بازگشت او منتفی می شود و اصولگرایان که خود دفتر احمدی نژاد را باز کردند برای همیشه دفتر او را خواهند بست .
در بخشی دیگر آمده است : جناح راست هم باید بداند که تله احمدی نژاد فقط پیش پای دولت روحانی نیست ، این تله ای است که پیش پای اصول گرایی هم گسترده شده است . اصولگرایان باید هزینه رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی را با بازگشت احمدی نژاد بدهند . احمدی نژاد می خواهد به آنها بگوید تنها بدیل روحانی احمدی نژاد است ....
در پایان این سرمقاله آمده است : صدا هفته نامه ی مستقل گروهی از روزنامه نگاران اصلاح طلب است که در همه ای این سال ها هم بر سر روزنامه نگاری خود مانده اند و هم از اصلاح طلبی خسته نشده اند، این صدای طبقه متوسط فرهنگی ایران است که می کوشد از اخلاق و منزلت اجتماعی خود دفاع کند و بگوید که هنوز راه آزادی از سازندگی می گذرد .
این هفته نامه در 84 صفحه و به قیمت 5 هزار تومان در قالب چهار فصل شامل اتاق خبر، گزارش ها ، پرونده ها و اتاق فکر منتشر شده است .
صدا در روی جلد خود که بخش عمده آن را رنگ مشکی در بر گرفته - به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی آورده است: می خواهند دولت را زمین گیر کنند.
ما چرا یارانه نمی خواهیم ، دور برگردان احمدی نژاد از جمله عنوان های روی جلد این هفته نامه است .
عبارت هفته نامه اعتدالیون پس از عنوان نام صدا در قسمت بالای صفحه در بخش قرمز رنگ جلد این نشریه به چشم می خورد.
روحانی کشور را تاکنون خوب اداره کرده است، توفیقات پرونده هسته ای، هیچ امتیازی بدی به غربی ها نداده ایم و صدا و سیما مردم را به دریافت یارانه تشویق می کرد نه انصراف، از دیگر تیترهای به چاپ رسیده بر روی جلد این نشریه است.
ناگفته های جهانگیری از پرونده بابک زنجانی و برخی تیترها در زمینه گران کردن آب و برق در دولت قبل دیگر عنوان های مهم جلد این هفته نامه است.
محمد قوچانی سردبیر این هفته نامه در گفت وگو با خبرنگار حوزه رسانه ایرنا گفت: صدا با رویکرد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارد و گرایش آن نیز به سمت حمایت از ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی دولت یازدهم (تدبیر و امید) است که به همین دلیل لقب اعتدالیون را برای آن نام گذاری کرده ایم.
ایرنا ، پیوستن هفته نامه ی صدا را به جمع خانواده مطبوعات تبریک می گوید .
فراهنگ (3)**1354** 1933**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن