تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاملات و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد : تعاملات و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد افزایش یابد یزد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزایش تعاملات و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد را خواستار شد .


به گزارش روز شنبه ایرنا، ˈاحمد ابراهیمیˈ در جلسه مشترک مسئولان بنیاد شهید استان یزد و مسئولان آموزش و پرورش اردکان از فعالیت های آموزش و پرورش اردکان در رابطه با فرزندان شاهد قدردانی کرد .
وی گفت: خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته ، اردکان به عنوان پیشتاز طرح های آموزشی و فرهنگی فرزندان شاهد در استان مطرح است و این امر باید برای شهرستان های دیگر الگو شود .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین از تشکیل کلاس های تست و تقویتی ویژه دانش آموزان شاهد در اردکان تقدیر کرد و افزود: با شرکت چشمگیر دانش آموزان شاهد در آزمون ها و المپیاد ها و نیز تهیه کتب کمک آموزشی زیر ساخت مناسبی برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی این دانش آموزان در شهرستان فراهم شده است .
ابراهیمی همچنین خواستار تشکیل جلسات ماهانه مدیران مراکز شاهد و مسئولان آموزش و پرورش در تمامی شهرستان ها به منظور تجزیه و تحلیل وضعیت تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان شاهد شد .
وی همچنین از صنعتگران و مسئولان معادن شهرستان خواست تا با در نظر گرفتن بودجه برای تکمیل طرح ساماندهی گلزار شهدای اردکان به عنوان نخستین طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا در کشور ، در اتمام این پروژه سهیم شوند.
فرماندار اردکان نیز در این نشست گفت: مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران هیچ گاه از حافظه ملت ما پاک نخواهد شد.
ˈحسین اسماعیلیˈ تصریح کرد : حضور جانبازان جنگ تحمیلی در جامعه، علاوه بر حفظ معنویت و تقویت روحیه اخلاص اجتماع، مایه سرافرازی ما و یادآور فداکاری های مردمان بزرگی است که باید بیش از پیش مورد ارج و احترام قرار گیرند.
وی با اشاره به جلسه اخیر خود با جانبازان جنگ تحمیلی اظهار امیدواری کرد تا مشکلات و نگرانی های این قشر سرافراز جامعه باید هر چه سریع تر و به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شود و از دستگاه های مسئول، بویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بندند.
مدیر آموزش و پرورش اردکان نیز در این دیدار ضمن تبریک کسب رتبه اول ستاد شاهد استان یزد در کشور به مسئولان بنیاد شهید و ستاد شاهد آموزش و پرورش ، از تشکیل جلسات مجزا با تک تک دانش آموزان شاهد محصل در مقطع متوسطه در شهرستان اردکان به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت ، مشکلات و درخواست های آنان خبر داد .
ˈمحمد اشرفیانˈ گفت: تلاش در جهت ورود تمامی دانش آموزان شاهد به مدارس شاهد و عدم ورود آنها به مدارس دیگر می تواند در کنترل وضعیت آموزشی و فرهنگی این عزیزان موثر باشد و وضعیت روحی و روانی آنها بیشتر تحت نظر قرار گیرد .
مسئولان بنیاد شهید استان در ادامه از مدارس شاهد اردکان بازدید کردند.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن