تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران باید با مجاهدت خود توطئه اقتصادی دشمن علیه کشورمان را به شکست بکشانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مشهد : کارگران باید با مجاهدت خود توطئه اقتصادی دشمن علیه کشورمان را به شکست بکشانند مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت : کارگران همانند دوران دفاع مقدس باید با مجاهدت خود این بار نیز با کار و تلاش کشور را از بیگانگان بی نیاز نموده و توطئه دشمن را به شکست بکشانند.


به گزارش ایرنا ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود : دشمنان از انواع توطئه ها حتی اقدام نظامی علیه کشورمان ناامید شده اند و اینک با تحریم های اقتصادی ، سفره مردم ما را هدف قرار دادند لذا قشر کارگر که بنیان اقتصاد بر آنها تکیه دارد باید با مجاهدات و روحیه جهادی در عرصه های مختلف کار و تولید ، ریشه های وابستگی را قطع کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت : مولفه رویکرد جهادی مد نظر رهبری هم در عرصه مدیریت و هم در عرصه کار است و لذا کارگران ما باید همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس به ساعات کار محدود نشوند و خود را یک مجاهد تصور کنند.
امام جمعه مشهد اظهارداشت : کار و کارگر در بحث اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری، نقش مهمی دارند زیرا هدف از اقتصاد مقاومتی ، مقاوم سازی اقتصاد است تا دشمن نتواند با یک تهاجم اقتصادی ، کشورمان را دچار مشکل کند.
وی گفت : یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی، مردم محوری است زیرا زمانی که اقتصاد بر دوش مردم باشد، همانند دوران دفاع مقدس می تواند صحنه را عوض نماید و در کمتر از یک روز در عملیات فتح المبین 1500 کیلومتر از سرزمین ایران اسلامی را از لوث دشمن پاکسازی کند.
آیت الله علم الهدی افزود : اگر در اقتصاد، مردم محور قرار گیرند دو عنصر کارگر و کار آفرین فعال هستند که این دو عنصر می توانند نقش آفرین باشند.
وی با اشاره به اینکه در اسلام سرمایه دار نداریم بلکه کار آفرین داریم ، گفت : افرادی که به دنبال انباشت سرمایه نیستند، آنها در واقع کار آفرین بوده و با سرمایه خود به کمک نظام و جامعه اسلامی آمده اند.
وی افزود : کار آفرین و سرمایه دار دو دیدگاه فرهنگی متفاوت هستند و این دو از هم جدا می باشند.
وی همچنین به مقام کارگر از دیدگاه اسلام و سایر مکتب ها اشاره کرد و گفت : احترامی که دین اسلام و پیامبر (ص) به کارگر قائل شده اند محدود به یک روز نیست بلکه همه روزها به عنوان روز تکریم از کارگران است.
وی اظهارداشت : کارگر در دیدگاه نظام سرمایه داری مانند مواد اولیه تصور می شود و لذا می بینم که در سال 1886 سردمداران آمریکا، شمار زیادی از کارگران را در روز اول ˈمیˈ مصادف با 11 اردیبهشت در اعتراض به کاهش ساعت کار ، به خاک و خون می کشند.
وی در خطبه اول نیز در مورد سبک زندگی و چالش ها خانواده امروزی گفت : اینکه انگیزه جنسی جوانان را به سمت ازدواج و زندگی مشترک سوق می دهد یک واقعیت است اما نمی تواند این انگیزه عامل تداوم خانواده ها باشد.
وی اظهارداشت : انتخاب شریک زندگی در کوچه ، خیابان و دانشگاه و خودسرانه اقدام کردن جوانان در مورد این امر خطیر یک کار اشتباه است زیرا خانواده و زندگی مشترک یک سازمان و یک مدیریت است که سعادت و نیکبختی جامعه به آن وابسته است .
وی گفت : خانواده ها باید مراقب باشند که دختران و پسران آنان در تشکیل زندگی مشترک ، انتخابی مناسب داشته باشند زیرا عواملی مانند زیبا بودن مرد و زن ، ضامن بقای خانواده نیست و خانواده به عنوان یک اساس و بنیان جامعه با انگیزه های جنسی دوام نمی یابد .
وی افزود : اگر رویکرد اسلامی را در تشکیل زندگی مشترک مد نظر قرار دهیم دیگر نباید شاهد طلاق 50 تا 60درصدی در بین زوجهای جوان باشیم.
659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن