تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت لازمه غلبه بر توطئه های گوناگون دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بصیرت لازمه غلبه بر توطئه های گوناگون دشمنان است خبرگزاری پانا: معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بصیرت لازمه غلبه بر توطئه های گوناگون دشمنان است
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ فروردين ساعت 11:24



به گزارش سرویس خبر پانا، علی بیگدلی در آیین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در استان زنجان افزود: با بصیرت و آگاهی می توان توطئه های دشمنان را شناسایی و بر آنها غلبه کرد. وی یادآورشد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه مرهون خون شهدا وخانواده های آنان است و باید به این مهم توجه کرد. 

بیگدلی با اشاره به اینکه مانع تراشی دشمنان در دستیابی ایران به انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست افزود: موضوع هسته ای ایران از گذشته های دور وجود داشته ومشارکت کشورهای غربی برای ساخت نیروگاههای هسته ای موید آن است. 

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده سال 1353 هشت نیروگاه هسته ای با قراردادهای خارجی در ایران احداث می شد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه کار تغییر یافت.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هم اکنون یک سوم نیروگاههای برق هسته ای در اختیار آمریکا قرار دارد و این درحالی است که آنان مانع دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای هستند.

وی یادآورشد: برخی از افراد در داخل نیز با دشمنان در دامن زدن به بهانه ها در موضوع هسته ای همراهی می کنند و نظام اسلامی برای رسیدن به چنین جایگاهی شهدای زیادی را تقدیم کرده است و باید حافظ این دستاوردها بود.

بیگدلی افزود: انرژی هسته ای با عزت ملی ارتباط دارد و مسوولان وظیفه سنگینی در برابر حفظ این دستاورد دارند.

وی همچنین به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 اشاره و اظهار کرد: مذاکرات هسته ای بسیار دشوار و پیچیده است و هیات دیپلماسی کشور مسوولیت سنگینی بر عهده دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز گفت: دانشمندان شهید هسته ای ایران الگوی بی بدیل برای جوانان، اندیشمندان و دانشگاهیان محسوب می شوند.

علیرضا فیروزفر افزود: دانشمندان ایرانی تلاش مضاعفی برای دستیابی به دانش هسته ای انجام دادند و در این میان شهید شهریاری نقش تاثیر گذاری داشت.

وی اظهار کرد: شهید شهریاری با تمامی تلاش های بی وقفه خود به بحث پیچیده هسته ای ایران پایان داد و این سوخت را بومی کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: ایران هرگز به دنبال تولید اورانیوم 90 درصدی نیست ودستیابی به چنین غنی سازی مغایر با دین و شرع اسلام است.

وی یادآورشد: دشمنان نظام اسلامی درصدد جلوگیری از دستیابی ایران به انرژی پاک هسته ای هستند.   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن