تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به منویات رهبری بهترین ابزار خنثی سازی توطئه های دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمل به منویات رهبری بهترین ابزار خنثی سازی توطئه های دشمنان است آشتیان- ایرنا- امام جمعه آشتیان گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، بهترین ابزار خنثی سازی توطئه های سیاسی و اقتصادی دشمنان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈاسماعیل خاتمی نژادˈ در خطبه های نماز جمعه آشتیان افزود: مسوولان باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در سال جدید حل مشکلات اقتصادی را محور قرار دهند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی ˈتصریح کرد: این نامگذاری رسالت مسوولان سنگین تر کرده و باید قاطعانه پای در میدان عمل گذارند.
خطیب جمعه آشتیان بیان کرد: بالندگی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور مردم در تمامی عرصه ها حاصل شده و با عزم ملی مردم این بار نیز قدرت مردم سالاری دینی به جهانیان نشان داده می شود.
امام جمعه آشتیان با یادآوری سالروز تأسیس حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه قم یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین مجامع علمی در سراسر جهان است.
وی ضمن سفارش در به جا آوردن صله رحم در ایام نوروز افزود: یکی از اعمال پسندیده نوروز، انجام سنت دیدار آشنایان است که به اساس دوستی در خانواده و اقوام دوام می بخشد.
حجت الاسلام خاتمی نژاد در خصوص مسافرت های نوروزی نیز گفت: رانندگان و مسافران با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر و خاطره خوبی را برای خانواده خود رقم می زنند.ک/2
7113/560/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن