تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813155445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باستانی پاریزی از مفاخر عصر امروز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باستانی پاریزی از مفاخر عصر امروز است کرمان - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: استاد باستانی پاریزی از مفاخر بزرگ عصر ما بود که در طول عمر با برکت خویش هیچ گاه از تلاش باز ننشست و در هفت دهه از عمر پربار فرهنگی و هنری خود بیش از 60 کتاب به یادگار گذاشت.


به گزارش ایرنا ˈ فرشید فلاحˈ شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی افزود: در وادی فرهنگ قرار نیست فردی به طور حتم اهل این دیار باشد تا نام بزرگی همچون استاد باستانی پاریزی را شنیده باشد بلکه به اندیشه های شگرف و ذهن زیبا و پژوهنده او از لا به لای جملات نغزش می توان پی برد.
وی تصریح کرد: این اندیشمند فرزانه 14 عنوان کتاب ویژه کرمان تالیف کرده و بخشی از ادای دین وی به زادگاه خودش است به گونه ‎ای که استاد هیچ سخنرانی را بدون نام کرمان به پایان نمی برده است.
فلاح تاکید کرد: استاد باستانی پاریزی همواره شوق و دغدغه وطن داشت که این همه سهم ما را در مقابل مقام شامخ این فرزند دیار کریمان دوچندان می سازد.
وی گفت: نظر به تلاش های بی نظیر استاد باستانی پاریزی نظیر ایشان در تاریخ ملی ایران کسی نخواهد آمد و شخصیت ایشان نیز دیگر تکرار نمی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این مراسم باشکوه به صورت خودجوش و توسط جامعه فرهنگی و هنری کرمان برگزار می شود و محققاً نکوداشت بزرگان و کسانی که در اعتلای نام سرزمین ایران کوشیده اند کمترین ادای دین به اندیشمندان این مرز و بوم است.
در این آیین از تمبر استاد باستانی پاریزی رونمایی شد.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن