تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند شتابان گازرساني به شهرهاي وحدتيه و آباد در استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
روند شتابان گازرساني به شهرهاي وحدتيه و آباد در استان بوشهر مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر ضمن بازديد از طرح هاي گازرساني به شهرهاي آباد و وحدتيه، از روند شتابان گازرساني به اين شهرها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامعباس حسيني طي اين بازديد به همراه تني چند از معاونان و روساي واحدهاي ستادي شرکت، از نزديک به گفتگو با پيمانکاران و عوامل پروژه هاي مذکور پرداخت.
مدير عامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: با گازرساني به شهرهاي آباد و وحدتيه، در مجموع 3892 خانوار جديد به شمار خانوارهاي شهري بهره مند از گاز استان اضافه مي شوند.
وي در ادامه افزود: خوشبختانه طرح گازرساني به شهرهاي ياد شده از شتاب بالايي برخوردار است که ان شاا... طي سال جاري اين عمليات به پايان خواهد رسيد.
حسيني در ادامه بيان داشت: با اتمام عمليات گازرساني به شهرهاي در دست اجرا، شمار شهرهاي گازدار استان به 32 شهر و جمعيت برخوردار از گاز استان به 90 درصد افزايش مي يابد.
وي همچنين اشاره اي به طرح گازرساني به روستاهاي استان نمود و افزود : تا کنون 137 روستاي استان گازدار شده و علاوه بر آن عمليات گازرساني به 23 روستاي ديگر نيز در دست اجراست.
مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر در خاتمه با قدرداني از زحمات پرسنل خدوم اين شرکت اظهار اميدواري نمود: با تداوم تلاش هاي صورت گرفته، شاهد خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم شريف استان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن