تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلی‌ترین برنامه ستاد فرهنگ‌سازی برای کار جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دبیر ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران:
اصلی‌ترین برنامه ستاد فرهنگ‌سازی برای کار جهادی است
دبیر ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اصلی‌ترین برنامه ستاد فرهنگسازی برای فعالیت‌های داوطلبانه و کار جهادی است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمدرضا زمردیان، دبیر ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌هی مردم نهاد شهر تهران با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، گفت: ما معتقدیم در هر حوزه‌ای اگر ورود مردم نباشد منجر به شکست می‌شود و در این راه، کارگروه جهادی راه‌اندازی شده است تا توجه به کار داوطلبانه و جهادی به عنوان یک خط مشی دنبال شود.

وی در تشریح برنامه‌های ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران‌ گفت: در ستاد کارگروه‌های مختلفی داریم که یکی از آن‌ها کارگروه آسیب‌های اجتماعی است که توجه به سمن‌هایی که فعالیت خود را به حوزه‌های خاص همچون پیشگیری از ایدز، ترویج زندگی و حمایت از قربانیان خشونت، پیشگیری از اعتیاد و حمایت از خانواده‌های معتادان شکل داده‌اند را در سال جاری به طور جدی مورد توجه قرار می‌دهد تا با برقراری ارتباطات مستمر علاوه بر شناسایی آسیب‌ها، نیازهای سمن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
زمردیان با بیان این‌که کار در ستاد سمن‌ها حرکت از پایین به بالاست، گفت: در ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران فعالیت‌های مردمی را جذب و هدایت کنیم.
وی با اشاره به این‌که نیازسنجی از سمن‌ها یکی از فعالیت‌هایی است که مورد توجه است، در این‌باره اظهار کرد: در حوزه آموزش کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌کنیم تا بدانیم چه نیازهایی در حوزه آموزش و توانمندسازی سمن‌ها وجود دارد. اکنون طرح مطالعاتی در این رابطه شروع شده و با اخذ نظر از خود NGOها به فعالیت برای آن‌ها می‌پردازیم.
دبیر ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران با تأکید بر این‌که بحث آسیب‌ها از موضوعات خاصی است که در جامعه علاقمندان کمی دارد، افزود: در درجه اول باید به موضوع فرهنگ‌سازی در این حوزه بپردازیم. از این رو در سال جاری سیاست اصلی ما فرهنگ‌سازی برای فعالیت‌های داوطلبانه و کار جهادی است. درحقیقت در حوزه فرهنگ‌سازی سعی‌مان این است که به طور جدی ورود پیدا می‌کنیم.
زمردیان همچنین تأکید کرد: کسانی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی کار می‌کنند، فعالیتشان با انگیزه‌های مادی و اقتصادی نیست بلکه با انگیزه مشارکت اجتماعی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن