تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816211451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزند شهیدهاشمی‌نژاد قتل‌ها را انکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرزند شهیدهاشمی‌نژاد قتل‌ها را انکار کرد
فرزند نخستین فرمانده کمیته انقلاب مرکزی تهران متهم است چهارسال پیش به خانه برادرش رفته و به‌دلیل حسادت به او و همسربرادرش آنها را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.
کد خبر: ۳۹۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴ - 24 April 2014


مردی که متهم به قتل برادر و همسر برادرش است با رضایت اولیای‌دم هردو مقتول پای میز محاکمه رفت و مدعی شد 25 دلیل برای اثبات بیگناهی‌اش دارد.

به گزارش شرق، این مرد که فرزند شهید هاشمی‌نژاد، نخستین فرمانده کمیته انقلاب مرکزی تهران است، متهم است چهارسال پیش به خانه برادرش رفته و به‌دلیل حسادت به او و همسربرادرش آنها را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. او بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرد اما بعد اعترافاتش را پس گرفت.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری ‌استان تهران هرچند اولیای‌دم برادر مقتول اعلام رضایت کردند اما والدین همسر برادرش خواستار صدور حکم قصاص شدند و با توجه به مدارک موجود، رای بر قصاص صادر شد. این رای در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت اما خانواده زن جوان تصمیم گرفتند گذشت کنند. بنابراین پرونده با توجه به جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته در جلسه رسیدگی به پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و درخواست صدور حکم قانونی کرد، متهم در برابر قضات ایستاد و گفت: قتل را قبول ندارم. برادرم و همسرش را نکشتم همه بلایی که سرم آمد به‌خاطر گفته‌های یک زن بود و همین موضوع را مدرکی علیه من کردند. برادرم عزیزترین کسی بود که در زندگی داشتم و دلیلی برای قتل او نداشتم. او محافظ بود و می‌توانست چندین‌نفر را بزند من چطور می‌توانستم از روبه‌رو او را با چاقو بزنم بدون اینکه عکس‌العملی نشان بدهد به‌خاطر این موضوع هم خیلی ناراحتم و خودم داغدار برادرم و همسرش هستم.

متهم گفت: با اینکه با برخی از مقامات ارتباط دوستانه‌ای داشتم اما هیچ‌وقت از آنها چیزی نخواستم و با برادرم هم همین‌طور بودم. بازپرس پرونده 21 دلیل آورد که من گناهکار هستم. اما من توانستم 25دلیل برای او بیاورم که بی‌گناه هستم با این حال قرار مجرمیت برای من صادر شد. با اینکه در زندان به من گفتند بهترین راه این است که سکوت کنی، من این راه را انتخاب نکردم و می‌خواهم برایتان بگویم بازپرس اشتباه کرده و من بی‌گناه هستم. 

در ادامه نعمت احمدی، وکیل‌مدافع متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: در پرونده نواقصی وجود دارد که باید در مورد آن تحقیق شود. اول اینکه یک پژو از دوروز قبل از حادثه مقابل خانه مقتولان پارک بود اما در مورد آن تحقیق نشد. دوم اینکه در خانه گاز اشک‌آور شلیک شده ‌بود که در مورد چرایی آن هم تحقیق نشد با توجه به این نواقص و شناختی که از خانواده مقتول و متهم دارم معتقدم این قتل کار موکل من نبوده و درخواست برائت دارم.  بنابر این گزارش، قضات شعبه 113 دادگاه کیفری‌استان تهران بعد از پایان جلسه دادگاه، برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن