تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821075060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه ˝مریلا زارعی˝ به منتسب کردن برخی از اخبار و تصاویر به وی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گلایه ˝مریلا زارعی˝ به منتسب کردن برخی از اخبار و تصاویر به وی خبرگزاری پانا: مریلا زارعی نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاریها و سایتهای خبری گلایه کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ساعت 11:48



به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ در چند روز گذشته تصویری  منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال  پیش و  در زمان حضور در فیلم سلام سینماست .

مریلا زارعی با تکذیب این خبروعکس  گفت:  تصویری که به تازگی  منتشر شده  و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است  به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که  نام  وی را نمی دانم .

وی ادامه داد : متاسفانه در برخی سایتها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال  بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.  

زارعی با در خواست از خبرگزاریها سایتهای خبری  و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .

مریلا زارعی متولد تهران ،25 فروردین 1353 است .وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی  حضور داشته است

زارعی تاکنون 20 بار در جشنها و جشنواره های همچون جشنواره فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی هم چنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار 143 شده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن