تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1000 نفراز فرودگاه شهرکرد سفر کردند/ نبود مسافر برای برخی از پروازها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری جعفری نیا:
1000 نفراز فرودگاه شهرکرد سفر کردند/ نبود مسافر برای برخی از پروازها
شهرکرد - خبرگزاری مهر: مدیر فرودگاه شهرکرد از جابجایی یک هزار و 98 مسافر از فرودگاه شهرکرد در زمستان سال 92 خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید علی جعفری نیا ظهر چهارشنبه در نشست مشترک مدیران حمل و نقل پایانه ها و راه و شهرسازی با خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار و 98 مسافر از 19 دی ماه تا 19 اسفند ماه از فرودگاه شهرکرد جابه جا شده است، اظهار داشت: این تعداد مسافر با 36 پرواز از شهرکرد به تهران و بالعکس انجام شده است.

جعفری نیا با بیان اینکه این تعداد مسافر به اندازه 30 درصد صندلی های هواپیما انجام شده است، بیان داشت: بار هوایی که توسط هواپیما جابه جا شده پنج هزار و 250 بوده است .

وی با بیان اینکه پرواز های کویت، مشهد و اهواز اولین پرواز های های هستند که به شهرکرد اختصاص داده شده اند، اذعان داشت: تاکنون این پرواز ها مسافر نداشته اند و این امر تحقق پیدا نکرده است و استقبال از پرواز ها صورت نگرفته است.

مدیر فرودگاه شهرکرد با بیان اینکه به زودی پرواز های به عسلویه ، مشهد و ... از استان خواهیم داشت، بیان داشت: جانمایی فرودگاه هیچ گونه مشکلی ندارد و به دلیل اینکه استان در ارتفاع بلند قرار گرفته است و برای فرود هواپیما باید در ارتفاع پستی صورت گیرد و به دلیل اقلیم از هواپیمایی چهار موتوره برای پرواز ها در این استان استفاده می شود.


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن