تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات شهادت دو مامور نیروی انتظامی در بیله سوار مغان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جزییات شهادت دو مامور نیروی انتظامی در بیله سوار مغان اردبیل - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: قاچاقچیان مسلح میراث فرهنگی ناشناس بامداد سه شنبه پس از کشتن دو روستایی ساکن روستای شورگل بیله سوار مغان، با کمین در سر راه دو مامور نیروی انتظامی در حال گشت زنی، آنها را نیز به شهادت رساندند.


سردار سرتیپ دوم ابراهیم کریمخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دو مامور نیروی انتظامی به هنگام گشت زنی در سه راهی سایت صدا و سیما واقع در منطقه ˈیان بلاغ ˈ شورگل در شهرستان بیله سوار مغان به توقف یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه زانتیا در کنار جاده مشکوک شده و به آنها نزدیک می شوند.
وی افزود: این ماموران در خودروی پژو شاهد به قتل رسیدن راننده پژو 405 در پشت فرمان و یک نفر دیگر در کنار خودرو با سلاح گرم می شوند که در این حین افراد ناشناس که در نزدیکی خودروی زانتیا کمین کرده بودند به سوی این دو مامور تیراندازی و آنان را به شهادت می رسانند.
وی اضافه کرد: متعاقب این حادثه یکی از ماموران حفاظت فیزیکی سایت صدا و سیما در منطقه نیز پس از شنیدن صدای شلیک گلوله با موتور سیکلت به منطقه نزدیک می شود که افراد مسلح وی را نیز هدف گرفته و مجروح می کنند.
او افزود: افراد مسلح که از قاچاقچیان میراث فرهنگی بودند که با این دو روستایی کشته شده وارد معامله اشیای عتیقه شده و در این گیرودار آنها را به قتل رسانده و پیش از دور شدن از منطقه متوجه ماموران انتظامی شده و با کمین آنها را نیز به شهادت رسانده اند.
وی گفت: این افراد مسلح پس از این اقدام از محل متواری شده اند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، ماموران شهید نیروی انتظامی ˈحسین ولی نژادˈ درجه دار و ˈعلی شجاع ˈ سرباز وظیفه می باشد که پیکر آنها روز پنج شنبه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
شهرستان مرزی بیله سوار مغان در 190 کیلومتری شمال استان اردبیل و در جوار مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.
530/245
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن