تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشگذرانی مرد شیاد با لباس نیروی انتظامی در پارک ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خوشگذرانی مرد شیاد با لباس نیروی انتظامی در پارک ها
مرد شیادی که در پارک ها با لباس نیروی از دختران و پسران اخاذی می کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شب گذشته ماموران سرکلانتری ششم پلیس پایتخت جهت جمع آوری معتادان به پارک گلشن رفتند و طی اجرای این طرح مشاهده کردند که مرد جوانی با لباس نیروی انتظامی نیز در پارک حضور دارد.

ماموران جهت بررسی از وی جلو رفته و مرد جوان خود را مامور اطلاعات معرفی کرد و گفت : در حال شناسایی عامل اصلی توزیع مواد مخدر در این پارک هستم.

در ادامه ماموران سرکلانتری به دلیل اینکه مرد مظنون کارت شناسایی به همراه نداشت او را به خودروی واحد گشت انتقال داده و به کلانتری169 مشریه انتقال دادند.

در کلانتری فرد مظنون که خود را بابک معرفی کرد، اعلام داشت در سفارت انگلیس فعالیت می کند و جزو پرسنل پلیس دیپلماتیک می باشد، همچنین در این خصوص مدارکی نیز به ماموران ارائه کرد.

کارآگاهان کلانتری در بررسی های اولیه متوجه شدند که تمامی صحبت های بابک کذب بوده و او دارای سابقه کیفری نیز در مورد جعل، کلاهبرداری و اخاذی نیز می باشد.

با رو شدن دست این جاعل عنوان ، وی مجبور به اعتراف شد و اظهار داشت : با لباس نیروی انتظامی و  جعل عنوان کارمند سفارت انگلیس از مردم و دختران و پسران در پارک ها اخاذی می کردم.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت سرهنگ محمد حسن خلیلی درباره این خبر گفت: متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن