تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعامل شهرداري و نيروي انتظامي سبب ارتقاء آرامش رواني جامعه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
افزايش تعامل شهرداري و نيروي انتظامي سبب ارتقاء آرامش رواني جامعه مي‌شود تامين امنيت و آرامش از مهم‌ترين مطالبات جامعه و نيروي انتظامي يکي از نيازهاي جامعه آرماني است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد ،شهردار منطقه 8 گفت: عمق بخشيدن تعاملات مديريت شهري و نيروي انتظامي سبب ارتقاء سطح آرامش رواني جامعه شهري مي‌شود.
جواد اصغري در نشست هم‌انديشي با روساي کلانتري‌هاي فياض بخش، جهاد و سيدي که با هدف همياري و تشريک ساعي در خدمت‌رساني بهينه و مطلوب به شهروندان و ارتقا، سطح تعامل مديرت شهري برگزار شد، بيان کرد: حضور نيروي انتظامي توان مضاعفي براي مديريت شهري در پيشبرد امور شوراي اجتماعي محلات است و عمق بخشيدن به تعاملات مديرت شهري و نيروي انتظامي موجب ارتقاء سطح آرامش رواني جامعه شهري خواهد شد.
وي تصريح کرد: تامين امنيت و آرامش از مهم‌ترين مطالبات جامعه و نيروي انتظامي يکي از نيازهاي جامعه آرماني است.
شهردار منطقه 8 مشهد ادامه داد: تعامل بين شهرداري و نيروي انتظامي در زمينه‌هاي مختلف افزايش يافته و حاصل اين تعاملات هميشه به نفع شهروندان و بيت‌المال است.
اصغري گفت: اين نشست با منظور همياري و تشريک ساعي در خدمت‌رساني بهينه و مطلوب به شهروندان منطقه و شناسايي مسائل موجود در سطح منطقه با توجه به وجود مراکز مهم تجاري، اداري، اقامتي و درماني برگزار شده است.
شهردار منطقه 8 مشهد با اشاره به اهميت کارکرد شوراهاي اجتماعي محلات بيان کرد: با توجه به وسعت شهر و تعدد مسائل مطرح در حوزه شهر، سبب مي‌شود منتخبان شوراي اجتماعي محلات و نيز همکاران نيروي انتظامي با شناسايي نقاط ضعف، قوت و ارائه راهکارهاي متناسب با ظرفيت محلات گام‌هاي موثري در رفع مشکلات بردارند و توان اجرايي شوراي اجتماعي محلات را تقويت کنند.
وي تصريح کرد: بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي نهاد خدمتگزار نيروي انتظامي و حضور و نظارت آن‌ها باعث کاهش و حذف بسياري از ناهنجاري‌ها و معضلات اجتماعي محلات مي‌شود که آينده درخشاني را براي محلات شهر به ارمغان خواهد آورد.
در ادامه اين جلسه رييس کلانتري شهيد فياض‌بخش ضمن اشاره به ضرورت تقويت ارتباط و تعامل نيروهاي خدوم انتظامي با مديريت شهري بيان کرد: خوشبختانه نيروي انتظامي با تلاش و کوشش مستمر خود توانسته است در ايجاد و حفظ امنيت عمومي و فردي در محدوده منطقه به خوبي عمل کند.
وي ادامه داد: با توجه به موقعيت جفرافيايي و گستردگي منطقه 8 مشهد و با مديريت اصولي، علمي و حمايت جدي نيروهاي خدوم انتظامي و مشارکت شهروندان، تعامل دوسويه و سازنده‌اي في ما بين نيروي انتظامي و شهرداري منطقه برقرار شده است که سبب تسهيل و ترويج در امنيت منطقه است.
گفتني است ارائه طرح نگهبان محله در شوراي محلات کوهسنگي و شهيد بهشتي و آسيب‌شناسي امنيتي محلات منطقه با وجود بورس‌هاي تجاري مختلف طلا و جواهر، فرش و خودرو و پوشاک از ديگر مباحث اين نشست هم‌انديشي بود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن