تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812595991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتسال زنان در آرامش به ارتقاء جایگاه می اندیشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فوتسال زنان در آرامش به ارتقاء جایگاه می اندیشد تهران - ایرنا - دومین اردوی تیم ملی فوتسال زنان اعزامی به مسابقات چهارجانبه روسیه امروز سه شنبه به پایان می رسد و آرامش این اردو حکایت از آن دارد که تغییرات صورت گرفته در کادر فنی نتوانسته مانعی برای برگزاری اردوهای منظم و تمرینات آمادگی این تیم باشد.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران اواسط زمستان 92 با استفعای ˈشهرزاد مظفرˈ سرمربی سابق این تیم و آمدن کادر فنی جدید به سرمربیگری ˈشهناز یاریˈ دستخوش تغییراتی شد. به نظر می رسید تغییرات ایجاد شده نه تنها مانع اعزام تیم به مسابقات چهار جانبه روسیه شود، حتی بتواند روند آماده سازی این تیم را برای حضور در رقابت هایی چون جام جهانی کوچک یا غرب آسیا مختل کند.
اما حضور همه بازیکنان ملی پوش سر وقت تعیین شده در دو اردوی آمادگی تیم ملی و برگزاری منظم و آرام جلسات تمرینی عاری از هر تنشی نشان داد که بازیکنان تیم ملی اعتلای ایران و ارتقا جایگاه فوتسال زنان را بیش از هر مساله دیگر مورد توجه دارند.
ˈشهرزاد مظفرˈ قطعا یکی از بهترین مربیان فوتسال زنان است که از نخستین سال های راه اندازی این رشته زنان تلاش های زیادی برای ارتقا جایگاه فوتسال زنان داشته است.
وی جدای از سال ها تلاش در این رشته طی حداقل دو سال اخیر با یک برنامه ریزی خوب و حمایت تمرینات منظم و مسابقات دوستانه زیادی برای تیم ملی برگزار کرد و نتیجه این تلاش کسب عنوان نایب قهرمانی در بازیهای داخل سال آسیا بود.
اما این مهم مانع از این نمی شود که سایر مربیان زن این رشته دور از صحنه تیم ملی بمانند و بر همین اساس فدراسیون یکی دیگر از مربیان خوش سابقه فوتسال را در پست سرمربی تیم ملی انتخاب کرد.
ˈشهناز یاریˈ سرمربی تیم ملی فوتسال زنان از همان ابتدا انتخابش به عنوان سرمربی گفت که تمایل جدی به جوانگرایی در تیم دارد و ممکن پنج یا شش نفر از ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال زنان را تغییر دهد، زیرا معتقد است بازیکنان بسیار خوبی در لیگ هستند که حضورشان موجب توانمندی بیشتر فوتسال زنان خواهد شد.
در آخرین جلسه تمرینی دومین اردوی آمادگی تیم ملی به گفت و گو با یاری نشستیم، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: همه چیز خیلی خوب است و بازیکنان حتی آنانی که مصدومیت داشتند با احساس تعهد سر وقت در دو اردوی برگزار شده، حاضر شدند و این حکایت از آن دارد که بازیکنان عاشق فوتسال هستند و تلاش می کنند تا روز به روز فوتسال زنان جایگاه بهتری در آسیا و جهان پیدا کند.

**اردلان: سربازتیم ملی هستیم و در هر شرایطی برای اعتلای ایران بازی می کنیم
بازیکن تیم ملی فوتسال و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان گفت: بازیکنان تیم ملی سربازان این کشور هستند و باید تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت و اعتلای فوتسال زنان و ایران انجام دهند.
ˈنیلوفر اردلانˈ در خصوص وضعیت اردو و حضور سرمربی جدید در تمرینات و واکنش های اولیه برخی بازیکنان نسبت به این تغییرات گفت: پس از سالها تلاش روند رو به رشدی را در فوتسال زنان شاهد بودیم و در حالی که به تازگی عنوان نایب قهرمانی آسیا را بدست آورده بودیم، استعفای مظفر در نهایت ناباوری بازیکنان رخ داد .
وی ادامه داد: اما همانطور که بارها نیز گفته ام این وضعیت نمی تواند تغییری در خواست و روند آماده سازی تیم برای حضور در رقابت های مختلف داشته باشد و بر همین اساس ما با فراخوان سرمربی جدید تیم ملی همگی در اردوها حاضر شدیم.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان با بیان اینکه اگر فوتسالیستی دلش با تیم ملی نبود و دنبال بهانه گیری بود در اردوهای تیم ملی حاضر نمی شد، افزود: مسابقات چهار جانبه روسیه را پیش روی داریم و با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان در کوران رقابت های لیگ هستند فرصت برای برگزاری اردوهای بیشتر نبود و باید به همین میزان تمرینات بسنده کنیم.
وی با بیان اینکه بارها مقابل تیم های مجارستان و روسیه بازی کرده ایم و شناخت نسبتا خوبی از آنان داریم، گفت: شناخت ما از اسپانیا که امسال در رقابت های چهار جانبه روسیه شرکت می کندن کم است، اما امیدوارم با سومین اردوی تمرینی به هماهنگی و آمادگی کافی برای ارایه یک بازی خوب مقابل این تیم دست یابیم.
اردلان افزود: دل همه بازیکنان برای سربلندی ایران می تپد بنابراین تلاش مان را در روسیه خواهیم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

** غلامی : با همدلی و همبستگی تیمی می توانیم نتایج خوبی در روسیه کسب کنیم
ˈنسیمه غلامیˈ یکی از پرسابقه ترین بازیکنان فوتسال کشورمان گفت: ما در مسابقات جام جهانی کوچک دو پله ارتقا داشتیم بنابر این باید بتوانیم در بازیهای دوستانه روسیه بدون استرس و با همدلی و همبستگی بیشتر نتایج خوبی کسب کنیم.
وی که سابقه 12 سال عضویت در تیم ملی فوتسال زنان را دارد، افزود: بازیکنان این روزها در کوران رقابت های لیگ قرار دارند و با توجه به اینکه تمرینات بیشتر تیم ها حاضر در لیگ از نخستین روزهای سال 93 پیگیری شد، همگی از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و با ارتقا سطح هماهنگی می توانیم بازیهای قدرتمندانه ای را در روسیه به نمایش بگذاریم.
این بازیکن ادامه داد: اراده قوی، انگیزه و خودباوری زیاد بازیکنان و نشاط و سرزندگی آنان در اردوها کمک می کنند تا بهترین بازیها را مقابل روسیه و مجارستان ارایه کنیم و پیروز این میدان باشیم.
غلامی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: علی کفاشیان ریاست فدراسیون فوتبال حمایت های زیادی از تیم ملی داشته و قطعا این حمایت ها را برای بهتر شدن تیم و حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی کوچک و مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ادامه خواهد داد.

** خانم گل فوتسال زنان ایران: آماده ایم و فقط به هماهنگی بیشتری نیاز داریم
خانم گل فوتسال زنان ایران نیز گفت: لیگ برتر فوتسال زنان در جریان است و بیشتر بازیکنان از آمادگی بالایی از نظر فنی و بدنی برخوردارند.
ˈفاطمه شریفˈ ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اردو سال ها است که در کنار هم پیراهن تیم ملی را می پوشند و شناخت خوبی از هم دارند و به نظر می رسد برای ارایه بازیهای خوب مقابل حریفانمان در مسابقات چهار جانبه روسیه فقط به هماهنگی بیشتری نیاز داریم.
وی افزود: شاید وقت کافی برای برگزاری اردوهای آمادگی نباشد و بازیکنان استرس بازی های لیگ را داشته باشند، اما با حمایت فدراسیون و انگیزه بالای کادر فنی می توانیم در رقابت های روسیه حاضر شویم و نتیجه خوبی بگیریم.
این بازیکن فوتسال کشورمان با بیان اینکه مسابقات چهار جانبه روسیه امسال نسبت به دوره های قبل سخت تر است، گفت: امسال تیم اسپانیا که از بهترین تیم های فوتسال زنان است در این رقابت ها حضور دارد و این بازی ها فرصت خوبی برای بازیکنان خواهد بود.
بازیکن تیم ملی فوتسال زنان اضافه کرد: تصور من بر این است که هدف اصلی از حضور در این رقابت ها محک و شناخت توانمندی تیم از سوی کادر فنی است و به نظر نمی رسد نتیجه چندان مهم باشد اما قطعا ما برای کسب بهترین نتیجه مقابل روسیه، مجارستان و اسپانیا به میدان می رویم.
مسابقات فوتسال چهار جانبه زنان در روسیه از 16 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تیم ملی فوتسال زنان ایران در این رقابت ها مقابل تیم های ملی اسپانیا، مجارستان و روسیه به میدان می رود.
برنامه برگزاری این دیدارها به وقت تهران به قرار زیر است:
** روز 16 اردیبهشت ماه:
ایران با اسپانیا - ساعت 16:30 دقیقه.
روسیه با مجارستان - ساعت 18:30 دقیقه.
** روز 17 اردیبهشت ماه:
مجارستان با اسپانیا - ساعت 16:30 دقیقه.
ایران با روسیه - ساعت 18:30 دقیقه.
** روز 19 اردیبهشت ماه:
ایران با مجارستان - ساعت 16:30 دقیقه.
روسیه با اسپانیا - ساعت 18:30 دقیقه.
ورزشی (5)**1828**1379
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن