تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812642664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی در سرلوحه کاری نیروی انتظامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت جهادی در سرلوحه کاری نیروی انتظامی است ملایر-ایرنا-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بر اساس نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، عزم و مدیریت جهادی در سرلوحه کاری نیروی انتظامی است و برای تحقق این هدف پلیس عزم خود را دو چندان می کند.


به گزارش ایرنا سردارˈحاجی محمد مهدیان نسبˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق وجدید انتظامی شهرستان ملایر افزود: مسوولان باید در کنار نیروی انتظامی با مدیریت جهادی به گونه ای عمل کنند که رضایت مقام معظم رهبری و دیدگاه ایشان در راستای برقراری امنیت محقق شود.
وی اظهار داشت: با توجه به شعار نیروی انتظامی مبنی بر انسجام از درون و تعامل از بیرون، پلیس همواره با بکارگیری این شعار، در خدمت تمامی مسوولان و مردم است.
وی با تاکید بر اینکه لازمه برقراری امنیت، نیازمند همراهی مردم و مسوولان با ناجا است، افزود: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید در جهت برقراری نظم و امنیت کشور، اقتدار نظام و تحقق منویات رهبری تلاشی خلاقانه داشته باشیم.
مهدیان نسب با مثبت ارزیابی کردن طرح نوروزی امسال و همکاری مطلوب دستگاه های مربوطه، از کاهش 40 درصدی تصادفات جاده ای در سطح استان همدان خبر داد و بیان داشت: شش هزار نیروی پلیس نظم و امنیت استان را بر عهده دارند.
وی اولویت اصلی ناجا را پاسخگویی به مطالبات مردم عنوان کرد و ادامه داد: دین باوری، ولایت مداری، رشد و تعالی فردی، تقویت رویکرد حجاب و عفاف و اجرای طرح های پیشگیرانه از دیگر اولویت ها در سال جاری است.
وی با توجه به کاهش 75 درصدی تصادفات درون و برون شهری ملایر افزود: با وجود تعامل مثبت و سازنده هنوز در کنترل موتور سواران در شهرستان ملایر مشکل وجود دارد که چاره اندیشی اساسی دراین مورد باید صورت گیرد.
فرمانده انتظامی استان همدان مبارزه با مواد مخدر را نیز به عنوان یک معضل ریشه دار در جامعه از برنامه های مهم ناجا برشمرد و بیان داشت: 152 طرح کشف مواد مخدر طی سال گذشته اجرا شد که امسال نیز با جدیت تمام این طرح ها اجرا می شود.
امام جمعه ملایر نیز نگهداری حکومت اسلامی را از ضرورت ها و وظایف مهم قوای سه گانه دانست و گفت: نیروی انتظامی نیز در این زمینه خوب عمل کرده و باید مراقب باشد در انجام وظایفی چون جلوگیری از فحشاء، مواد مخدر، جرم و جنایت و سایر موارد حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.
حجت الاسلام سیدˈرضا فاضلیانˈ خاطرنشان کرد: تمام تلاش و کار نیروی انتظامی باید برای جلب رضای خداوند و خدمت به مردم باشد و تاکنون در راستای جلوگیری از منکرات در جامعه نیز هیچگونه کوتاهی انجام نداده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد اقتدار ملی و محوریت نظم و انضباط در کشور است که مقام معظم رهبری از ناجا به عنوان یک نیروی خدمتگزار نام برده اند.
ˈمصطفی آزادبختˈ با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر و آینده نگری سال جاری را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند، خطاب به مسوولان تاکید کرد: باید برای تحقق منویات رهبری، همه مسوولان عزم خود را برای اجرای این امر به کار گیرند.
فرمانده سابق نیروی انتظامی ملایر نیز اظهارداشت: در مأموریت های نیروی انتظامی ملایر، دو مقوله برخورد قاطع با اراذل و اوباش و برخورد مهربانانه با مردم در اولویت قرار داشت.
سرهنگˈابراهیم سعیدیˈ احداث سالن اجتماعات ناجا با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال، تعمیر و بازسازی پاسگاه حسین آباد، کلانتری 12، تامین کلانتری 13 و فعال کردن آن و برگزاری آموزش های همگانی را از جمله فعالیت های صورت گرفته عنوان کرد.
ˈشعبان ترک نیاˈ فرمانده جدید انتظامی ملایر نیز تعامل با اقشار مختلف مردم، سازمان ها، اصناف، اساتید دانشگاه، بسیج و رسانه ها را از اولویت کاری خود عنوان کرد و افزود: امید می رود با مشارکت همه مردم و مسوولان، در خدمت صادقانه به مردم و اعتلای نظام تلاش به عمل آید.
در این آیین سرهنگˈشعبان ترک نیاˈ به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد و از زحمات سرهنگ ˈابراهیم سعیدیˈ تقدیر به عمل آمد.
7528/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن