تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی فعالیت های خود را به صورت دانش بنیان انجام می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروی انتظامی فعالیت های خود را به صورت دانش بنیان انجام می دهد کرمان - ایرنا- مشاور دبیرکل و مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: پلیس با درخششی که در عرصه های مختلف دارد ماموریت های خود را به صورت دانش بنیان و بر پایه علمی انجام می دهد.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم ˈعلیرضا اکبرشاهیˈ روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین سازمان های نظام جمهوری اسلامی است که ادامه این اقتدار تدبیر، تفکر و تعقل است.
وی اظهار کرد: با رویکرد جدیدی که در ناجا است همگان شاهد این افتخار هستیم که امروز ماموریت های نیروی انتظامی بر اساس مطالعات صورت می گیرد.
وی عنوان کرد: در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی 140 ماموریت وجود دارد لذا باب شهادت در این نیرو همچنان باز باز است و شهادت در نیروی انتظامی جغرافیای خاصی ندارد.
وی یاد و خاطره چهار هزار شهید نیروی انتظامی را گرامی داشت و بیان کرد: به نمایندگی از وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برای تقدیر از خانواده شهیدان بادامچی، امیری و زمانی به کرمان سفر کرده ام.
فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پارسال بیش از 78 تن مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف و30 باند بزرگ مواد مخدر در استان نز متلاشی شد.
سردار ˈحسین چناریانˈ افزود: با توانمندی مجموعه نیروی انتظامی در بخش مبارزه با مواد مخدر، استان کرمان جز یکی از استان هایی است که از نظر امنیتی شاخص های خوب و در کشف و جمع آوری مواد مخدر نیز رتبه خوبی دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون استان کرمان به عنوان یکی از استان های امن کشور مطرح است و در گذشته شاهد شرارت باندهای بزرگی بوده ایم که هم اکنون این عوامل از بین رفته اند.
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: نیروی انتظامی استان کرمان تاکنون 522 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و امروز در پرتو خون شهیدان استان کرمان به عنوان یکی از استان های امن کشور مطرح است.
در این آیین از خانواده های شهیدان بادامچی، امیری و زمانی تقدیر شد و نیروهای حاضر در این صبحگاه مشترک نیز رژه رفتند.ک/2
7440/2624/ 330
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن