تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805129932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران کارخانه روغن نباتي قو به استخدام شهرداري در مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
خروج قو از تهران: کارگران کارخانه روغن نباتي قو به استخدام شهرداري در مي آيند رييس کميسيون سلامت شوراي شهر تهران گفت: براي خارج کردن کارخانه روغن نباتي قو از شهر تهران تمام جوانب امر سنجيده شده و تلاش خواهيم کرد کارگران شاغل در اين کارخانه به استخدام شهرداري تهران درآيند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت الله حافظي در جلسه کميسيون سلامت که با موضوع توقف فعاليتهاي کارخانه پارس قو برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: هفته آينده جلسه اي را با مسوولان شوراي اسلامي کار برگزار خواهيم کرد و در اين جلسه در رابط با وضعيت نيروي انساني شاغل در کارخانه روغن نباتي قو تصميم گيري مي کنيم.
وي افزود: معاون خدمات شهري شهرداري تهران اين قول را داده که اين کارگران در شرکت هاي پيمانکاري شهرداري مشغول به کار شوند و حتي اگر کارگران نخواهند مي توانند از بيمه بيکاري به مدت 6 ماه تا 1 سال نيم بهره مند شوند.
رييس کميسيون سلامت شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب که تا زمان انتقال کامل کارگران کارخانه روغن نباتي قو فعاليت اين کارخانه ادامه پيدا خواهد کرد خاطر نشان کرد: تا زماني که کارگران اين کارخانه به صورت کامل منتقل نشده باشند فعاليت اين کارخانه متوقف نخواهد شد و تنها جلوي خطوط آلاينده اين کارخانه را خواهيم رگفت.
حافظي با اشاره به خروج ديگر کارخانه آلاينده شهر تهران از پايتخت بيان کرد: 5 کارخانه آلاينده ديگر در ليست خروج از شهر تهران قرار گرفته از آن جمله مي توان به کارخانه سيمان تهران و نيروگاه بعث اشاره کرد.
در ادامه اين جلسه رضا قديمي مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اشاره به نيروي کار انساني فعال در کارخانه روغن نباتي قو اذعان کرد: در حال حاضر بالغ بر 300 نفر در کارخان شرکت نباتي قو مشفول به کار هستند که مي توان اين عده را به مکان ديگري منتقل کرد.
وي در خصوص مزاحمت هاي کارخانه روغن نباتي قو براي مردم ساکن در منطقه گفت: اعتراض هاي بسيار زيادي مبني بر آلاينده بودن کارخانه روغن نباتي قو به ما اعلام شده و مسوولين موظف هستند هر چه سريعتر نسبت به انتقال اين کارخانه اقدام کنند.
وي ادامه داد: بوي فاضلاب و همچنين آلايندگي اين کارخانه از 20 سال گذشته تاکنون به اوج خود رسيده و بايد براي برطرف شدن آن هرچه سريعتر تصميم گيري شود.
رييس کميسيون سلامت شوراي شهر با بيان اينکه مسوولان اين کارخانه مکان ديگري براي انتقال در نظر دارند تصريح کرد: هم اکنون دو مکان براي انتقال اين کارخانه مد نظر است که يکي از آنها در استان قزوين و ديگري در استان چهار محال و بختياري قرار دارد.
وي تاکيد کرد: کارخانه روغن نباتي قو بايد هرچه سريعتر از شهر تهران خارج شود و نهايت فرصتي که مي توانيم براي خروج اين کارخانه به مسوولان آن دهيم مدت زمان شش ماه تا يک سال است.
در ادامه اين جلسه حسين خاني يکي ديگر از سهامداران اين کارخانه با اشاره به قدمت 60 ساله روغن نباتي قو خاطر نشان کرد: آن زماني که اين کارخانه در يکي از نقاط جنوبي شهر تهران احداث شد اين مکان بيابان بود و اين مردم بودند که براي ساخت خانه به اين منطقه مهاجرت کردند وي با بيان اينکه بوي ناشي از توليد روغن نباتي قو بوي گل آفتابگردان وسويا است بيان کرد: فاضلاب اعلام شده به طور کامل تصفيه مي شود و بويي که هم اکنون از آن ياد مي شود نيز بوي گل بوده و بسيار مطلوب است!
حسين خاني در خصوص واگذاري کارخانه قو از سال 91 به بخش خصوصي اظهار کرد: پيش از اين کارخانه در دست بنياد شهيد بود و از 20 سال پيش که حکم پلمپ اين کارخانه داده شده مسوولان نتوانسته اند اين مهم را عملياتي کنند.
سهامدار شرکت روغن نباتي قو خواستار دريافت کمک هاي دولتي براي انتقال اين کارخانه به خارج از شهر تهران شد و گفت: براي خريد ماشين آلات جديد به منظور انتقال اين کارخانه از تهران نيازمند 100 ميليارد تومان اعتبار هستيم و اگر قرار است کارخانه روغن نباتي قو از تهران منتقل شود بايد از محل صندوق توسعه ملي به سهامداران اين کارخانه تسهيلات ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن