تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812563455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده وزير بهداشت براي ساخت ۲ بيمارستان مجهز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۵ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم مطرح كرد: وعده وزير بهداشت براي ساخت ۲ بيمارستان مجهز رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم گفت: وزير بهداشت وعده ساخت دو بيمارستان مجهز را براي استان قم داده‌اند که اميدوارم با اولين سفر هئيت دولت به قم اين موضوع جنبه عملي پيدا کند.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل ايراني خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه نقش رسانه در حوزه اطلاع رساني سلامت بسيار مهم و اساسي است اظهار کرد: اجرايي کردن سلامت در جامعه نيازمند ظرافت‌هاي بسيار خاصي است که اين نکته‌ها و ظرافت‌ها بايد براي مردم تشريح شود.
رئيس دانشکاه علوم پزشکي قم به عدم آگاهي مردم در مورد چگونگي اجراي سلامت در جامعه که ضررهاي بسيار فراواني را در پي دارد اشاره کرد و افزود: انتقاد بايد در حوزه سلامت نيز جريان داشته باشد و در اين زمينه بايد افرادي که جامعه سلامت را نقد مي‌کنند نسبت به تمامي ظرافت‌هاي آن آگاهي داشته باشند.
وي با اشاره به اينکه در قم عق افتادگي‌هاي بسيار زيادي در حوزه سلامت وجود دارد تاکيد کرد: بايد رسانه‌هاي استان قم بتوانند اين مشکلات را بازگو کنند زيرا اگر عقب افتادگي در استان قم وجود دارد به دليل عملکرد ضعيف مسئولان بوده است.
ايراني خواه تکريم عملي را سبب شکوفايي جامعه دانست و افزود: امسال نگاه خاصي به حوزه سلامت وجود دارد و اين موضوع در صحبت‌هاي مقام معظم رهبري ديده مي‌شود و بر اساس اين مباني چه خدمتي بالا‌تر از اينکه در شهر کريمه اهل بيت (س) در حوزه سلامت خدمت کنيم.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي فم گفت: وزارت بهداشت و درمان به عنوان پاسخگوي اصلي حوزه سلامت کشور تنها پاسخگوي 25 درصد نيازهاي حوزه سلامت کشور است و اين موضوعي است که بايد در حوزه استان نيز مد نظر قرار بگيرد.
وي با اشاره به اينکه سياست‌هاي کلي سلامت توسط مقام معظم رهبري به دولت ابلاغ شده است تصريح کرد: در اين زمينه دولت نيز دغدغه اصلي خود را رفع مشکلات حوزه سلامت قرار داده است.
ايراني خواه سياست‌هاي کلان حوزه سلامت را براي رفع مشکلات بسيار گره گشا دانست و افزود: فرهنگ بهداشتي و درماني بايد در اجتماع حاکم شود تا ما به عنوان متوليان امر بهداشت بتوانيم اين موضوعات را پيدا کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ نسبت به پروژه‌هاي اجرا شده و به تاخير افتاد خاطر نشان کرد: قرار بود مرکز فرقاني توسط يکي از خيران افتتاح شود اما متاسفانه مشکلات بسيار زيادي در اين زمينه به وجود امد که در ‌‌نهايت اين پروژه به تاخير افتاد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي با تاکيد بر اينکه استاندار محترم نيز به دنبال رفع اين مشکل است عنوان کرد: امروز نتيجه نهايي پروژه فرقاني را دريافت مي‌کنم و هفته آينده اين موضوع را اعلام مي‌کنيم.
ايراني خواه مشکلات استان در حوزه زيرساخت سلامت را بسيار زياد دانست و افزود: وعده‌هاي بسيار خوبي از سوي وزير محترم براي افتتاح چند پروژه عمراني در استان قم داده شده است.
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي گفت: اميدواريم در اين چند سالي که در خدمت مردم هستيم پروژه‌هاي خوبي را افتتاح کنيم تا عملکرد مثبتي را از خود بر جاي بگذاريم.
ايراني خواه در پاسخ به افزايش تعداد تخت‌هاي بيمارستان‌هاي استان قم خاطر نشان کرد: تخت‌هاي مصوب استان قم 1600 تخت است و در اين زمينه ما نيازي به تعداد افزايش تخت نداريم بلکه بايد زيرساخت‌هاي استان قم در حوزه سلامت ارتقاء پيدا کند.
وي پروژه شهيد بهشتي را داراي کيفيتي مناسب براي استان قم دانست و افزود: بسياري از بيمارستان‌هاي استان قم داراي استانداردهاي اوليه حوزه سلامت نيستند.
ايراني خواه با اشاره به اينکه بايد اعتبارات مجموعه‌هاي مختلف حوزه سلامت تخصيص داده شود خاطر نشان کرد: اميدواريم پروژه فرقاني تا اوايل سال 94 پروژه فرقاني افتتاح شود.
وي خاطرنشان کرد: وزير بهداشت اعلام کرده است که دو بيمارستان 1500 تختي را در قم افتتاح مي‌کنيم و اميدواريم اين موضوع جنبه عملي پيدا کند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي با اشاره به اينکه نمرات دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي قم بسيار بالاست عنوان کرد: بايد دانشگاهي در منطقه پرديس قم افتتاح شود زيرا اين موضوع بايد بيش از 40 سال پيش محقق مي‌شده و اميدواريم اين موضوع با سفر پربرکت رئيس جمهوري محترم پيگيري شود.
ايراني خواه گفت: بايد مسير بيمارستان امام رضا (ع) هموار شود و هرچند اين بيمارستان زير مجموعه تامين اجتماعي است اما ما از هيچ کمکي به اين بيمارستان دريغ نمي‌کنيم.
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي با اشاره به اينکه بايد از خيراني که در اين زمينه گام برمي دارند حمايت کرد افزود: استان قم نيازمند شروع پروژه‌هايي است که در آن خيران فعاليت مي‌کنند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با اشاره به اينکه برخي از موسسات غير دولتي به دليل عدم آگاهي از مقررات مشکلات بسيار زيادي را در حوزه سلامت استان ايجاد کرده‌اند اظهار کرد: با هرگونه تخلف قانوني که در اين انجام شود برخورد مي‌کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن