تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805149957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: نظارت برتسهیلات صندوق توسعه ملی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: نظارت برتسهیلات صندوق توسعه ملی ضروری است اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: نظارت هدفمند بر اثرگذاری تسهیلات صندوق توسعه ملی در طرحهای حوزه صنعت و معدن و کشاورزی این استان ضروری است.


ˈمحمدحسین مقیمیˈ روز سه شنبه در نشست تخصصی ارزیابی عملکرد تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان مرکزی افزود: این استان یکی از قطبهای مهم صنعتی و کشاورزی کشور است که جذب سرمایه گذار به آن مناسب است اما در اعطای خدمات و تسهیلات به متقاضیان اشکالاتی وجود دارد که باید با حساسیت و درایت مدیران برطرف شود.
وی بیان کرد: تولید ثروت و اشتغالزایی در گروی روان سازی امور و روشهای کارامد جذب سرمایه و تولید است و در این راستا باید نخبگان فکری و اجرایی دانشگاهی، صاحبان تولید و تشکلهای مردمی در کنار تصمیم سازان اجرایی استان قرار گیرند.
استاندار استان مرکزی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم در روان سازی مراحل اعطای تسهیلات به متقاضیان، شفاف سازی وظایف و روند کار است و مطابق قانون مبارزه با تخلفات نظام اداری، این مهم تکلیفی برای تمامی دستگاهها است.
مقیمی اضافه کرد: فرمانداران در شهرستانهای استان باید حساسیت ویژه ای به امور سرمایه گذاری داشته باشند و با اخذ اطلاعات، تسریع در رسیدگی به پرونده های متقاضی تسهیلات صندوق توسعه ملی را سرلوحه کارخود قرار دهند.
وی عنوان کرد: تمامی تلاش در استان باید در این مسیرهدایت شود که راندمان اعطای تسهیلات به حوزه صنعت با اشتغالزایی و تولید بالا مواجه شود و بهره وری قابل قبول به همراه داشته باشد.
استاندار استان مرکزی اضافه کرد: کانونهای توسعه صنعت و کشاورزی استان بر اساس طرح آمایش سرزمین باید ملاک اولویت گذاری اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی باشد و نباید اجازه داد که سرمایه های اعطایی از این منبع به کندی و در بخشهای کم بازده وارد شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این نشست گفت:تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش سرمایه در گردش در سال 92 بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن بوده که سهم استان مرکزی از آن 200 میلیارد تومان است.
ˈعلیرضا زاوشیˈ افزود: مجموع تسهیلات جذب شده از توسعه صندوق توسعه ملی به استان مرکزی در حوزه صنعت و معدن حدود 57 طرح با رقم تقریبی 200 میلیارد تومان است.
معاون برنامه ریزی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: پر کردن فاصله رقم تصویبی تا اجرایی تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان مرکزی یکی از موضوعات مهم است که باید با مشارکت حلقه های متولی اعطای این تسهیلات این فاصله ها کم شود.
ˈمحمدرضا عاشوریˈ افزود: اتلاف وقت و منابع در حوزه اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی به شدت در برنامه های توسعه صنعتی و کشاورزی استان آثار مخربی دارد ونیازمند آسیب شناسی است.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات استان مرکزی خروج منابع مالی و پولی از استان و نقص در چرخش مالی است که باید راهکاری مناسب آن مطالعه شود.
در این نشست مقرر شد الگوی سرعت بخشی و رسیدگی به پرونده تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط بانکها و دستگاههای اجرایی متولی، طراحی و تهیه شود.
شفاف سازی مراحل اعطای تسهیلات و اولویت گذاری طرح های مهم تولیدی و اشتغالزا در حوزه صنعت و کشاورزی برای بهره گیری از تسهیلات صندوق توسعه ملی از دیگر مصوبات ای نشست بود.ک/2
560/559
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن