تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ انقلابي در بين جوانان قمي ترويج داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س): فرهنگ انقلابي در بين جوانان قمي ترويج داده شود توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مسئولان قم ارزش‌هاي ديني را در استان قم ترويج دهند تا با اجراي برنامه هاي مختلف بتوانيم مفاهيم انقلاب و اسلام را به نسل جوان انتقال دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در ديدار با مدير و معاونان اداره برق استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد اظهار کرد: خدمت در قم افتخار ويژه‌اي است که روايات موجود در اين عرصه گواهي بر اين سخن است.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله عليها افزود: وقتي مردم در حرم مقدس يکي از معصومين عليهم‌السلام قرار مي‌گيرند آن مکان را محلي امن براي خود مي‌دانند؛ حال بر اساس روايات، ‌قم حرم اهل‌بيت عليهم‌السلام است‌ از اين رو تمام اين شهر مقدس است.
وي با بيان اينکه خدمت در حرم اهل‌ بيت عليهم‌السلام حساسيت زيادي دارد ‌گفت: هر اقدامي که در اين شهر انجام مي‌شود خدمت در حرم اهل ‌بيت عليهم‌السلام است؛ بايد اين موضوع را قدر بدانيم و نسبت به مسئوليت خطير خود آگاه باشيم.
آيت‌الله سعيدي با بيان اينکه هر کار منفي‌ در شهر مقدس قم از سوي خداوند بي‌پاسخ نمي ماتد گفت: افرادي که در اين شهر حضور دارند، اگر تصميم بگيرند که حريم‌ها و ارزش‌ها را در اين شهر بشکنند؛ مسئوليت سنگيني در پيشگاه الهي دارند.
وي با تأکيد بر ضرورت رسيدگي مسئولان به شهر مقدس قم گفت: مسئولان قم بايد بدانند که مديون اهل بيت عليهم‌السلام هستند، در چنين شرايطي کمترين کوتاهي،‌ براي ما مسئوليت ايجاد مي‌کند.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله عليها افزود: اميد است تمام خادمان اهل ‌بيت عليهم‌ السلام در مسيري که قرار دارند موفق بوده و در پيشگاه حضرت حق سربلند باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن