تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820744800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته های فرهنگ رضوی نقش مهمی در ترویج فرهنگ اهل بیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفته های فرهنگ رضوی نقش مهمی در ترویج فرهنگ اهل بیت دارند کرمانشاه - ایرنا - معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری هفته فرهنگ رضوی در سطح کشور زمینه ترویج سیره اهل بیت را فراهم می کند.


به گزارش ایرنا ˈصدراله بابلیˈ روز چهارشنبه در جمع اعضا دبیرخانه هفته رضوی استان کرمانشاه افزود: باید زمینه ترویج ارزش های دینی را در جامعه فراهم کنیم و هفته فرهنگ رضوی بهترین بستر لازم برای تحقق بخشیدن به این موضوع است.
وی گفت: هفته فرهنگ رضوی فرصت مناسبی است تا با بهره گیری از سیره رضوی سبک زندگی خود را به اهل بیت نزدیک کنیم و حتی می توان از هفته های فرهنگ رضوی برای تحقق شعار سال استفاده برد.
بابلی افزود: باید از هفته فرهنگ رضوی نهایت استفاده را برد و برگزاری این هفته زمینه موج معنویت، عشق به اهل بیت به آستان مقدس اهل بیت (ع) و بویژه امام رضا (ع) فراهم خواهد کرد.
وی اظهار کرد: اهل بیت باعث نورانیت و معنویت بیشتر در خانواده های ماست و لازم است با بهره گیری از سیره و روش ائمه (ع) بویژه امام رضا (ع) بر این معنویت و نورانیت افزوده شود و امیدورام این هفته بتواند چنین نورانیتی را در سطح استان فراهم کند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: آیین افتتاحیه هفته های فرهنگ رضوی در استان کرمانشاه برگزار می شود و این توفیق ارزشمندی است که از برکت وجود امام رضا (ع) نصیب استان شده است.
هفته فرهنگ رضوی استان کرمانشاه از 21 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7450/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن