تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان: آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی دارد رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نامگذاری سالجاری تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در تبیین این بیانات و فرهنگ سازی عمومی دارد.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدعلی نجفی ˈ روز یکشنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سال 93 افزود: نهادینه شدن هر حرکتی در جامعه از آموزش و پرورش نشات می گیرد؛ بنابراین بایستی به این نهاد بزرگ فرهنگی به صورت ویژه نگاه شود.
وی آموزش و پرورش را اساس و پایه هر حرکتی در جامعه دانست و اظهار کرد: نداشتن دقت در برنامه های آموزش و پرورش از جمله مسائل فرهنگی مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن بسیاری از فرهنگ ها از کودکی و تاثیر آن در این دوران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با ارایه آموزش های لازم به کودکان در مدارس در رابطه با پاکیزگی کوچه، محله ، خیابان و انتقال آموخته ها از دانش آموزان مدارس به خانواده ها در فرهنگ سازی عمومی بسیار تاثیرگذار است.
رییس شورای آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ حفظ اموال عمومی در جامعه اظهار داشت: این فرهنگ نیز بایستی از کودکی در فرزندانمان نهادینه شود.
نجفی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 12 اردیبهشت روز معلم خاطرنشان کرد: ارزش و جایگاه مقام معلم بایستی در جامعه نهادینه شود بطوریکه مردم جایگاه والای معلمان را درک کنند.
وی از دست اندرکاران آموزش و پرورش استان گیلان خواست تا در هفته گرامیداشت مقام معلم علاوه بر تجلیل از معلمان ، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و قدردانی از فرهیختگان فرهنگی را جزو برنامه ها قرار دهند.
نجفی از عملکرد شورای آموزش و پرورش در سال گذشته و تلاش دست اندرکاران در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در واحدهای آموزش قدردانی کرد.
بیش از 380هزار دانش آموز در افزون بر چهار هزار واحد آموزشی مشغول تحصب هستند.ک/2.
7286/ 603 / 695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن