تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگیان نقش مهمی در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگیان نقش مهمی در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دارند یزد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بر نقش موثر فرهنگیان در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها تاکید کرد .


به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایرنا ، حسن حاضری در نشست شورای اداری آموزش و پرورش مهریز با تبریک فرارسیدن سال نو که مزین به عطر فاطمی است به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اشاره نمود .
وی خاطر نشان کرد: قرار است فاز دوم هدفمندی یارانه ها که با نظر مساعد مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است توسط دولت تدبیر و امید با بررسی و مطالعه بیشتر انجام شود.
این مسئول افزود: در این راستا انتظاری که از آموزش و پرورش می رود این است که با توجه به ضریب نفوذ بالای دستگاه آموزش و پرورش و به ویژه معلمین در ایجاد باورهای عمومی، به خوبی فرهنگ سازی کنیم.
حاضری با اشاره به نقش مهم و اساسی فرهنگیان از همکاران اداری خواست با انجام کارهای اساسی، اعم از دیدار با معلمان و اولیاء دانش آموزان ارائه طریق نمایند تا در این زمینه فرهنگ سازی شده و اهمیت موضوع برای همگان روشن گردد.
وی در ادامه با بیان گزارشی از فعالیتها،اقدامات و افتخارات آموزش و پرورش شهرستان در طول سال تحصیلی از همراهی و مساعدت همکاران تقدیر نمود.ک2
7541/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن