تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم قضایی برای تخریب 60 ساخت و ساز غیرمجاز در کرج صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حکم قضایی برای تخریب 60 ساخت و ساز غیرمجاز در کرج صادر شد کرج- ایرنا- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: به تازگی احکام قضایی برای تخریب 60 بنا و ساخت وساز غیر مجاز دراراضی کشاورزی این شهرستان صادر شده است.


ˈمیرسعید ولیعهدیˈ روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:
از این تعداد، 40 مورد ساخت وسازدر محدوده ماهدشت کرج و 20 مورد دیگر درحاشیه جاده کرج - چالوس مشمول تخریب شده اند که امسال اجرا می شود.
ولیعهدی یادآور شد:علاوه براین در فروردین ماه امسال ، هشت ویلا و حدود 11 هکتارزمین دیوارکشی شده در منطقه نمرک جاده کرج - چالوس که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود با حضور مقامات قضایی تخریب شد.
وی ادامه داد: برابر قانون مصوب سال های 74و 85 درزمینه حفظ اراضی کشاورزی، ساخت و سازهای بعد از سال 85 با حکم مراجع قضایی علاوه بر تخریب مشمول جریمه نیز می شوند.
این مسوول با اشاره به مهاجرت های بی رویه به شهرستان کرج و استان البرزو تهدید اراضی کشاورزی گفت: این امر سبب شده تا ساخت وساز های غیر مجاز در سطح اراضی کشاورزی استان البرز بیشتر شود.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرج با بیان اینکه برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی باید از اداره جهاد و کشاورزی مجوز اخذ شود، افزود : شهرداری ها و بخشداری ها قبل ازصدورمجوز ساخت وساز ، ابتدا باید از سازمان جهاد و کشاورزی کرج استعلام کنند تا از ساخت وساز بدون ضابطه و غیر مجاز جلوگیری شود .
وی با هشدار به افراد سودجو درباره قطعه بندی اراضی کشاورزی و فروش آنها به سازندگان ساخت ویلا و ساختمان، تاکید کرد: به زودی قانون جدید حفظ اراضی کشاورزی مصوب مجلس شورای اسلامی اجرایی می شود.
شهرستان کرج حدود پنج هزار و 500 هکتار زمین کشاورزی دارد.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن