تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815585389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه رازهای شب ایران در کاخ گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه رازهای شب ایران در کاخ گلستان تهران - ایرنا - کاخ گلستان میزبان نمایشگاه آثار عکاسی مرتضی مرادلی با نام نمایشگاه رازهای شب ایران است.


به گزارش روز دوشنبه مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه رازهای شب ایران مرتضی مرادلی از 1 تا 6 اردیبهشت 1393 از ساعت 10 صبح تا 17:30 در کاخ گلستان برپاست.
این نمایشگاه که با بررسی و تأیید کارشناسان اداره تولیدات فرهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و همکاری کاخ گلستان برپا شده است، شامل 20 تابلوی عکس در ابعاد 70 در100 است که این تابلوها بر روی تخته شاسی با کاغذ عکاسی ابریشمی چاپ شده و با استفاده از تکنیکهای رد ستارگان، تک فریم و پاناراما و نورپردازی های ویژه در سبک عکاسی نجومی و شب از اماکن تاریخی تهیه شده است.
در این آثار از تلفیق اجرام آسمانی و صور فلکی با آثار تاریخی ایران و بناهای تاریخی ترکیبی بوجود آمده است که آنچه در آسمانها با چشم نادیدنی است به تصویر درآید.
مرتضی مرادلی متولد 1357 در تهران، عکاس آسمان شب و نجوم، تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رسانده و عکاسی را در دانشکده هنرهای زیبا فراگرفته است.
علاقه او به نجوم از سال 1387 شروع که با آموزش در شاخه های مختلف نجومی و رصد آسمان به سمت عکاسی نجومی گرایش پیدا کرد و از سال 1388 شروع به عکاسی نجومی کرد.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 1 تا 6 اردیبهشت 1393 از ساعت 10 صبح تا 17:30 به کاخ گلستان واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه کنند.
فراهنگ (1) ** 1569
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن