تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813157547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله علوی گرگانی:مشکلات، مسوولان را مایوس نکند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله علوی گرگانی:مشکلات، مسوولان را مایوس نکند قم- ایرنا- آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: مشکلات نباید مسوولان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کند.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی، افزود: تعهد و اعتقاد به نظام و ولایت فقیه یکی از رموز موفقیت مسوولان در انجام وظایف است.
آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: اگر کسی به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد، با تمام وجود در خدمت نظام خواهد بود و به مشکلات توجهی نخواهد کرد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایثارگری و اخلاص رزمندگان دردوران دفاع مقدس، گفت: ما استقلال، آزادی و هویت ایرانی - اسلامی خود را مدیون جوانان باایمانی هستیم که با جانفشانی توانستند این مرز و بوم را حفظ کنند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس آن به دست بیگانگان بیفتد.
آیت الله علوی گرگانی همچنین به موضوع دین اسلام نیز اشاره داشت و گفت: جای تاسف است که با وجود زیبایی دین اسلام، برخی افراد به سمت لغزش حرکت کرده و خود را در فساد غرق می کنند.
وی افزود: اگر خداوند به خاطر اعمال زشت، بندگان خود را مواخذه کند و راه توبه را بر آنها ببندد، زندگی آنان تلخ خواهد شد.
این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه تنها معصومین (ع) منزه از گناه هستند، ادامه داد: خداوند باب توبه را باز کرده تا انسان در همین دنیا از آلودگی ها پاک شود و با حالت پاک وارد بهشت شود.ک/1
/7404/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن