تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله علوی گرگانی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله علوی گرگانی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد قم - ایرنا - آیت الله ˈسید محمد علی علوی گرگانیˈ از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: مجلس و دولت دست به دست هم بدهند و مشکلات مردم را همچون گرانی و بیکاری رفع کنند.


به گزارش ایرنا، وی عصر شنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی ˈجامعه اسلامی مهندسینˈ خطاب به دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: سلام مرا به همکاران خود در مجلس برسانید و تقاضا کنید که به مشکلات مردم خیلی رسیدگی کنند.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر عزیز ما هم مسائل فرهنگی را بالاتر از مسائل اقتصادی دانسته اند و ‏لازم است مسوولان هم با همت و تلاش به رفع مشکلات اقتصادی بپردازند تا زمینه برای اصلاح مسائل ‏فرهنگی نیز فراهم شود.
وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به مکالمه تلفنی اش با حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری در عید نوروز امسال اظهار کرد: رییس جمهوری به نام اعتدال و امید حرکت کرده است و به ایشان گفتم منتظر این دو واژه هستم.
آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: اگر واقعا بتوانیم در همه کارها با علمای دین همکاری داشته باشیم به نتیجه مثبت می رسیم و جامعه هم به راهنمای دینی نیازمند است.
وی تاکید کرد: تذکرات گفته می شود اما آنچه که مهم است پذیرا بودن تذکرهای بزرگان می باشد، گاهی مطالبی گفته شده و نتیجه عملی نیز به همراه دارد و گاهی نتیجه ای به همراه ندارد.
وی افزود: خداوند وعده داده است که اگر صاحب منصبان جامعه به سخنان بزرگان ‏توجه داشته باشند پایگاهی محکم در اجتماع خواهند داشت و به موفقیت هم می رسند و اجر ‏فراوانی نیز خواهند داشت.
آیت الله علوی گرگانی همچنین به مساله سربازی جوانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در 24 کشور جهان سربازی اجباری وجود دارد، باید مسوولان مربوط بررسی کنند و در صورت امکان در زمان صلح از خدمت سربازی بکاهند.
همچنین در این دیدار، ˈمحمدرضا باهنرˈ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نایب رییس مجلس شورای اسلامی گزارشی از فعالیت های این تشکل را ارایه داد.
اعضای شورای مرکزی ˈجامعه اسلامی مهندسینˈ امروز با حضرات آیات مراجع تقلید ˈلطف الله صافی گلپایگانیˈ، ˈناصر مکارم شیرازیˈ، ˈعبدالله جوادی آملیˈ و ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید و حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت وگو کردند. ک/3
7406/ 553
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن