تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820882804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستگاه های پایش واحدهای صنعتی استان قزوین محدود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایستگاه های پایش واحدهای صنعتی استان قزوین محدود است قزوین - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: با توجه به تعداد واحدهای صنعتی شمار ایستگاه های پایش واحدهای صنعتی در این استان محدود است.


به گزارش ایرنا ˈصدرالدین علیپورˈ روز دوشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته زمین پاک در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون سه ایستگاه پایش واحدهای صنعتی در این استان فعال است درحالی که حداقل نیاز به سه ایستگاه دیگر احساس می شود.
وی، به پسماندهای صنعتی استان قزوین اشاره و اظها رکرد: در زمینه پسماندهای صنعتی اقدامات خوب و سازنده ای صورت گرفته و برای پسماندهای ویژه نیز محل دفن مناسبی در نظر گرفته شده است.
این مسوول با اشاره به راه اندازی سایت دفن زباله محمدآباد خاطرنشان کرد: این مجموعه به لحاظ زیرساختی از سایت های خوب کشور است و همچنین تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده مناسب و بنحوی که آن را به یکی از سایت های نمونه کشوری تبدیل کرده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی برای پسماندهای بیمارستانی دستورالعمل خاصی تهیه شده که اجرا می شود.
وی با اشاره به میزان کاهش آلایندگی های زیست محیطی کارخانه سیمان آبیک گفت: اقدامات خوبی از جمله نصب فیلتر در گذشته در کارخانه صورت گرفته بگونه ای که آلاینده کارخانه سیمان از جنس غبار کاهش یافته و تنها آلایندگی گوگرد است.
علیپور به اقدامات حوزه محیط زیست شهری با نگرش محیط زیست طبیعی اشاره کرد و افزود: از بوستانهایی که با این ماهیت احداث شوند حمایت ویژه می شود، بوستان باراجین نیز یکی از نمونه ها است زیرا علاوه بر محلی برای تفرجگاه، جهت نگهداری گونه های آسیب دیده نیز مناسب خواهد بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با تاکید بر همکاری اصحاب رسانه و تشکل های زیست محیطی برای کاهش آلودگی و فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ حفاظت محیط زیست، اضافه کرد: این سازمان دامنه وسیعی دارد که برای فعالیت های سازنده در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مردمی هستیم.
وی، به راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع قابل دسترسی از صنایع و راه اندازی سیستم آنلاین در استان خبر داد و افزود: تبدیل مناطق الموت و طارم سفلی به مناطق حفاظت شده، راه اندازی سامانه تفکیک زباله و مجهز کردن مسیر سبز در استان از دیگر اقدامات این سازمان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان به برنامه های دردست اجرای هفته زمین پاک نیز اشاره کرد.
7390/616
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن