تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی پست لجستیک در 10 استان/ مذاکره با واحدهای صنعتی و خدماتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دانش و فناوری
راه اندازی پست لجستیک در 10 استان/ مذاکره با واحدهای صنعتی و خدماتی
معاون فنی شرکت پست از افزایش انبار کالاهای پست لجستیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در سال جاری پست لجستیک در 10 استان راه اندازی می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بوداغی گفت: هم اکنون به منظور اجرا و بهره برداری از سرویس پست لجستیک، 5 مرکز استان کشور با اختصاص فضا و امکانات مورد نیاز، تجهیز شده اند و طبق برنامه در سال جاری به 10 استان افزایش می یابد. وی با بیان اینکه سرویس پست لجستیک از جمله سرویس های نوین پستی است که اخیراً به توصیه اتحادیه جهانی پست(UPU) در کشورهای توسعه یافته بر اساس توسعه فضای کسب و کار امانات پستی پیاده سازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرویس مذکور مجموعه ای از خدمات مختلف مالی، الکترونیکی و فیزیکی را شامل می شود، می تواند تأثیر قابل توجهی در رشد درآمد و ترافیک شرکت پست و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جامعه داشته باشد. معاون شرکت پست با تاکید براینکه پست لجستیک، در یک مفهوم کلی شامل مجموعه فعالیت هایی است که فواصل میان تامین کالاها و همچنین تقاضای ذینفعان را در زمان و مکان مطلوب، هماهنگ سازی و مدیریت کرده و به عنوان یک حلقه واسط بین تأمین، مدیریت و توزیع کالاها قرار دارد افزود: از این رو اجرای این سرویس از سال گذشته در دستور کار شرکت پست قرار گرفت و در این راستا مذاکره با واحدهای صنعتی و خدماتی در حال انجام است. بوداغی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجهیز 10 استان به امکانات و فضای مورد نیاز در سال جاری و همچنین برخورداری شرکت پست از امکانات کم نظیر حمل و نقل و توزیع فیزیکی در کشور، سرویس مذکور با فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه زمینه های خدمت رسانی بهینه به هموطنان را فراهم آورد. وی با اشاره به بقای خدمات پستی گفت: بررسی های انجام شده در مورد ترافیک پستی و خدمات و فعالیت های ادارات پستی در کشور های توسعه یافته و پیشرفته، نشان می دهد که نه تنها خدمات و فعالیت های پستی در رقابت با فناوری های نوین ارتباطی فراموش نشده اند، بلکه همگام با فناوری های جدید تغییر ماهیت داده و همچنان به نقش آفرینی می پردازند و نشان می دهند که آنان نیز می توانند مبتکر ایده های جدید باشند.


۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن