تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814101317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمدین صباحی: با کسب 52 درصد آرا رئیس جمهور خواهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حمدین صباحی: با کسب 52 درصد آرا رئیس جمهور خواهم شد

حمدین صباحی: با کسب 52 درصد آرا رئیس جمهور خواهم شد
حمدین صباحی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر پیش‌بینی کرد که در انتخابات پیش‌رو می‌تواند 52 درصد آرا را به دست آورد و پیروز انتخابات شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از الیوم السابع، حمدین صباحی نامزد انتخابات مصر در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات دارد، گفت که در انتخابات ریاست جمهوری 52 درصد آرا را کسب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت پیروزی تنها از برگزاری تظاهرات‌های خشونت آمیز جلوگیری خواهم کرد، افزود: دولت موفق، نیاز به مقابله با فقر،‌ مدیریت موفقیت آمیز، تطابق دموکراتیک، عدالت در انتقال قدرت و مقابله با تروریسم دارد.

صباحی تصریح کرد که مشکل مصر این است که سیاست‌های دوره حسنی مبارک رئیس جمهور اسبق این کشور همچنان درحال پیگیری و اجراست و رئیس جمهور آتی باید این روند را پایان دهد.

به گزارش فارس، حمدین الصباحی و عبدالفتاح السیسی وزیر سابق دفاع مصر تنها نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر هستند که پنجم و ششم خرداد برگزار خواهد شد.






1393/2/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن