تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه های ماهواره ای بدنبال حذف عفاف در خانواده های ایرانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شبکه های ماهواره ای بدنبال حذف عفاف در خانواده های ایرانی هستند مهران- ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهران گفت: شبکه های ماهواره ای بزرگترین تهدید برای خانواده ها بوده و این ابزار استکبار به دنبال حذف عفاف و حجاب در خانواده های ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد شفیعیˈ روز دوشنبه در جشن میلاد کوثر اظهار کرد: یکی از دغدغه های حضرت زهرا(س) حفظ عفاف و حجاب بود چراکه اگر کسی عفت نداشته باشد، دین و حیاء از او گرفته می شود.
وی ادامه داد: استکبار از حجاب زنان و دختران ایران اسلامی هراس دارد و با ابزارهای مختلف از جمله ماهواره دست به تهاجم فرهنگی علیه خانواده های ایرانی می زند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: حجاب نماد و شعار پاکدامنی است و باعث می شود تا دشمنان به اهدافشان در تخریب خانواده های ایرانی نرسند.
شفیعی یادآور شد: مادران و زنان ایرانی باید با تاسی از حضرت فاطمه (س) و حفظ حجاب در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: باید خانواده ها و در راس آن مادران و زنان با فرهنگ سازی درست از تبلیغات ماهواره که باعث بی بندوباری می شود، جلوگیری کنند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهران بیان کرد: خانواده ها باید در الگوپذیری از افراد جامعه مراقب فرزندان خود باشند، زیرا دشمنان با پخش فیلم ها و سریال های تلویزیونی فارسی زبان و فیلم های ویران گر بنیان های فرهنگی را مورد تهاجم قرار داده و جامعه را به سوی انحطاط و پستی می کشانند. ک/2
7170/540
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن