تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زبان هنر ابزاری مناسب برای انتقال پیام رادمردان وشیرزنان خوزستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زبان هنر ابزاری مناسب برای انتقال پیام رادمردان وشیرزنان خوزستان است خرمشهر- ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: زبان هنر بهترین راهکار برای نهادینه کردن فرهنگ و انتقال پیام رادمردان و شیرزنان خوزستان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ رضا عبادیان ˈ روز یکشنبه در آیین افتتاحیه سی و دومین مسابقات فرهنگی هنری بخش آوایی در سالن خلیج فارس خرمشهر افزود: جلوه تعلیم و تربیت از طریق هنر موسیقی با جوشش های درون فرزندان خوزستان موجب خرسندی است.
وی اضافه کرد: با فراهم کردن زمینه بروز و ظهور خلاقیت های هنری از جنس آوا و موسیقی محلی در شهرهای استان خوزستان می توان زبان حقانیت را به همه مردم رساند.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرای کار هنری توسط گروه های موسیقی خوزستان بویژه گروه دختران که پیام خرمشهر و خوزستان را به کل کشور می رسانند، کاری ارزشمند است.
وی افزود: زبان هنر تنها زبانی است که مرز ندارد، نیاز به مترجم نداشته و هر گویش، زبان و لهجه ای می تواند آن را به راحتی درک کند.
عبادیان با اشاره به جانفشانی مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امید است حق خرمشهر از سوی مسوولان و دولت ادا شود.
وی افزود: زحمات زیادی در خرمشهر کشیده شده ولی هنوز در قامت خرمشهر کارهای شایسته ای صورت نگرفته است.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنان ویرانه های جنگ تحمیلی در بخشی از پیکره ارزشمند خرمشهر نمایان است.
وی افزود: امید است در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش های مسوولان برای رفع محرومیت این شهر مرزی مضاعف شود.ک/2
7100/7279
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن