تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی فرماندار شیراز مقدمات ساماندهی شهرک ترافیک میانرود را فراهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت جهادی فرماندار شیراز مقدمات ساماندهی شهرک ترافیک میانرود را فراهم کرد شیراز-ایرنا - اقدام جهادی فرماندار جدید شهرستان شیراز در خصوص فراهم ساختن زمینه رفع معضل حاشیه نشینی در شهرک ترافیک میانرود به یکی از مولفه های مورد تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93جامه عمل پوشانید و زمینه خاتمه این پدیده آسیب زای اجتماعی پس از حدود 20سال در جنوب شیراز را فراهم ساخت.


این بخشی از گفته های فرماندار شیراز در گفت و گوی روز یکشنبه خود با خبرگزاری جمهوری اسلامی در جریان تشریح نتایج بازدید یکماه گذشته خود از ساکنان یکصد خانواری زاغه نشین در شهرک ترافیک میانرود می باشد .
دکتر مصطفی امیری پیرامون تصمیم گیری سریع در خصوص رفع این معضل حاشیه نشینی افزود: ابتدای امر اقدام به تشکیل گروهی از اداره های منابع طبیعی، بنیادمسکن، راه و شهرسازی و شهرداری شیراز نموده و با حضور فعال اعضای این کارگروه منطقه هدف به صورت میدانی و گفت و شنود با ساکنان مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات آن از نزدیک بررسی شد .
وی گفت: پس از این دیدار میدانی همفکری اعضای کارگروه در خصوص تصمیمی گیری نهایی به دو پیشنهاد به زاغه نشینان یکی به چند نقطه جانمایی شده در روستاهای اطراف شیراز با همیاری دولتی مهاجرت کنند و دیگر اینکه دیگر اینکه از تسهیلات بانکی مقاوم سازی روستایی برای نظم بخشی و استحکام بخشی منازل خود استفاده نمایند.
وی گفت : ضمنا با بررسی های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن و بهداشت معلوم شد که برخی از افراد ساکن در شهرک ترافیک در نقاط مختلف شهر شیراز نیز دارای خانه در شیراز هستند .
فرماندار ادامه داد: این منازل و افراد که اینک شناسایی شده اند ضمن برخودار نشدن از تسهیلات لازم موظف به نقل انتقال به خانه هایشان شده اند.
امیری اظهار داشت:برای افراد باقی مانده که حدود 100 خانوار بی خانمان می باشند تسهیلاتی در نظر گرفته شده که به جاهای دیگر انتقال یابند.
شهرک ترافیکی واقع در شهرک میانرود و در حوزه اسحفاظی شهرداری منطقه 9 شیراز در فاصله دوکیلومتری جنوب این شهر قرار دارد.ک/3
7374/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن