تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمونه بارز مدیریت جهادی مجاهدتهای شهید صیاد شیرازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بروجرد: نمونه بارز مدیریت جهادی مجاهدتهای شهید صیاد شیرازی است بروجرد- ایرنا- امام جمعه بروجرد گفت: نمونه بارز مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس مجاهدتها و ایثارگری های شهید صیاد شیرازی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ˈ حسن ترابیˈ در آیین بزرگداشت شهادت شهید صیاد شیرازی که در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد از دوران هشت ساله دفاع مقدس و اداره جنگ نابرابر در برابر قدرت های زورگوی شرق و غرب به عنوان مصداق آشکار عزم ملی و مدیریت جهادی نام برد.
وی اعتقادات دینی و باورهای مذهبی، روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام و اتحاد مردم در مقابل تهاجم دشمن را عامل اصلی موفقیت ایران اسلامی و آفرینش بزرگترین پیروزی قرن عنوان کرد.
وی اضافه کرد: در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ، نمودی روشن از تجربه عزم ملی و پشتیبانی همه جانبه ملت از رزمندگان در مقابله با دشمن در آن دوران رقم خورد.
به گفته وی رزمندگانی همچون امیر سپهبد صیاد شیرازی با برخورداری از روحیه جهادی، ایمان راسخ به خداوند و اخلاص، توانستند ما را بر دشمنان پیروز کنند.
امام جمعه بروجرد ، شهید صیاد شیرازی را یکی از پایه گذاران وحدت در میان نیروهای مسلح عنوان و تصریح کرد: پس از تشکیل قرارگاه سپاه و ارتش توسط این شهید، پیروزی های بزرگ یکی پس از دیگری به تحقق پیوست که مرهون ابتکار، اخلاص و نیت خالصانه این شهید اسلام و انقلاب بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی، سهم شهید صیاد شیرازی را در پیروزی جنگ، سهم بالایی دانست و گفت: وی فردی خود ساخته و رهیده از اسارت نفس بود و خداوند شهادت را به عنوان پاداش مجاهدت، ایثار و فداکاری های وی به صیاد دل ها ارزانی داشت.
وی با گرامیداشت یاد این شهید و 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد.
وی همچنین اظهار داشت : آمادگی نیروهای مسلح، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را ارتقاء داده و هیچ متجاوزی نمی تواند فکر حمله و تجاوز نظامی به آب و خاک ایران اسلامی را در سر بپروراند.
امام جمعه بروجرد در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران به یمن این نعمت بزرگ نه تنها در منطقه بلکه در عرصه بین الملل نیز از نفوذ و اقتدار همه جانبه برخوردار است و این شرایط افتخارآمیز مرهون رزم رزمندگان، شهادت شهیدان و اسارت آزادگان در دوران دفاع مقدس است.
7190/542
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن